30 Mayıs 2017 Salı

Astroloji Yorumları

  İtiraf edelim burçlara pek inanmayanlardan olsak bile arada sırada burç yorumlarını okumayı severiz. Bugün burcumda ne yazmış ya da bu yıl beni neler bekliyor acaba diye meraklanıp hiç bakmayanımız var mıdır?


 Özellikle biz kadınlar astrolojiyi genel olarak severiz. Burç yorumlarını ve uyumlarını okuruz kendimizce yorumlarız. Hatta yeni biriyle tanıştığında yeni bir ilişkiye başladığında hemen internete sarılıp burçların uyumlarına bakmak gibi alışkanlıklarımız da vardır. Siz de tam da dediğim gibi düşünüyorsanız muhtemelen Elle.com'daki astroloji sayfası tam size göre. Ben hayatımı burçlara göre şekillendirmesem de mutlaka okurum. Yeni yıla girerken ya da yeni başlangıçlar yaparken çok daha önemlidir. Bu yıl koç burcunu neler bekliyor acaba diye bakarım. Tabi her yıl benim yılım olmalı diye dileklerde bulunarak-tabi ki hep öyle olmaz:)- Ama sorun değil enerjimi yüksek tutup pozitif düşünmek en iyisi diyerek günlük ve aylık burç yorumlarına bakarım Elle'den. Mesela bu ay mayıs ayı için çok güzel yorumları okuyup mutlu oldum. Venüs bu ay bana şans getiriyormuş. Havaların ısınmasıyla orantılı bir enerji yükselişim olması da artılardan biri. Şimdiden haziran yorumlarını merak ediyorum:)



  Peki belki şu ana kadar astroloji pek ilginizi çekmiyordu. Burcunuz hakkında da çok fazla bir şey bilmiyor olabilirsiniz de. O zaman Elle'nin astroloji sayfası burcunuzun özelliklerini öğrenmek için de harika. Çünkü detaylı anlatımlar var. Mesela hangi burçla iyi anlaşabileceğiniz ve genel özellikleriniz gibi. Hatta burcunuzun olumlu ve olumsuz özelliklerinizi de öğrenebilirsiniz. Tabi ki bizi ve karekterimizi şekilllendiren tek faktör burcumuz değil ama bazı özelliklerin bize ne kadar uygun olduğunu okumak şaşırtıcı olabiliyor.

 Ayrıca şu bir gerçek ki gezegen hareketleri hayatımızı bir şekilde etkiliyor. Hele bazı gezegenler! Hepimiz onu duyunca bir korkarız. Evet tahmin ettiniz Merkür gerilemesinden bahsediyorum. Merkür gerilerken genelde bazı şeyler ters gider. Bazen bundan haberimiz bile olmaz. Ama burç yorumlarını Elle'den takip ettiğimden beri artık haberim olduğundan olacaklara daha hazır hissediyorum. Neyse ki retro bitti bir oh dedik:)

 Sonuçta hem güzel zaman geçirmek hem de bilgilenmek için Elle'nin astroloji sayfasını sık sık ziyaret ediyorum ve çok da eğlenceli buluyorum.


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumlarınız benim için gerçekten çok değerli ve bu yüzden elimden geldiğince cevaplamaya ve bloglarınızı ziyaret etmeye çalışacağım.

Reklam amaçlı link verilen yorumlar YAYINLANMAYACAKTIR!

Şimdiden çoooook teşekkürler:)))

Thank you very much for passing by. I'll get back to you Asap:)))

Hype me on Lookbook!