4 Kasım 2016 Cuma

Salaş Elbise ve Hırka



 İnce bir elbise, üstüne yumoş yumoş bir hırka işte kışın giymeyi en sevdiğim ikili... Bence böyle hem sıcacık kalırken hem de çabasız bir şıklık yakalanabiliyor. Böyle elbiseleri çok da kullanışlı buluyorum. Günlük kullanımda zaten hep böyle salaş modelleri tercih ediyorum. Bu elbsenin tonu en sevdiğim pembeye dönük bordo. O yüzden daha da bir sevdim. Ne giydim detaylarını aşağıda bulabilirsiniz.

Elbise / DressBuradan / get it here
Hırka / Cardigan: Shein (eski)
Bot / Booties:  Hotiç
Çanta / Bag: Mango





Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumlarınız benim için gerçekten çok değerli ve bu yüzden elimden geldiğince cevaplamaya ve bloglarınızı ziyaret etmeye çalışacağım.

Reklam amaçlı link verilen yorumlar YAYINLANMAYACAKTIR!

Şimdiden çoooook teşekkürler:)))

Thank you very much for passing by. I'll get back to you Asap:)))

Hype me on Lookbook!