17 Kasım 2016 Perşembe

Metalik Pileli Etekler | Metallic Pleated Skirts

Bu sonbahar-kış sezonunda bahsetmeyi en çok istediğim trend kesinlikle bu metalik eteklerdi. Şu aralar her yerde görebileceğimiz bu etekler günlük kombinlerimizden geceye uyarlanabilecek kullanışlı parçalar arasında. Ama sokak modasında en çok öne çıkan kazak ve sweatshirtle ve spor ayakkabı ile giyilen günlük versiyonları. Ben de sizler için aralarında uygun fiyatlı parçalar da olan ve aynı zamanda gümüş ve altın rengi dışında farklı renklere de yer vererek bir derleme yaptım. 

Beğendiğiniz ürünlerin detaylarına fotoğrafların altındaki linklere tıklayarak ulaşabilirsiniz.


metalik pileli etekler
 1- altın / gold           2- lila / purple      3- gümüş / silver

metalik pileli etekler
 4- gümüş / silver      5- kahvebrown            6- gümüş / silver

metalik pileli etekler

2 yorum:

  1. hepsine bayılıyorum özellikle altın rengine hatta bi tane aldım çok yakında geliyor :))

    YanıtlaSil
  2. Ben de metalik etek alıp, işe bile giydim :))

    YanıtlaSil

Yorumlarınız benim için gerçekten çok değerli ve bu yüzden elimden geldiğince cevaplamaya ve bloglarınızı ziyaret etmeye çalışacağım.

Reklam amaçlı link verilen yorumlar YAYINLANMAYACAKTIR!

Şimdiden çoooook teşekkürler:)))

Thank you very much for passing by. I'll get back to you Asap:)))

Hype me on Lookbook!