8 Kasım 2016 Salı

Bağcıklı Kazak | Lace up Sweater


Bağcık detaylarına hayranım. Geçen sene de böyle bir gömlek almıştım. Hatta ona  ''Robin Hood'' gömleği diye bir isim takmıştım. Nedense bana hep orta çağ giysisi havasında geliyor bu detaylar. Çağrışım o yüzden olmalı. Yurt dışı alışveriş sitelerinde tonla görüp bayıldığım bu kazağı ilk başta almaya cesaret edemedim. Kazağın dokusu ipi gıcır gıcır bir naylon olursa diye korktum açıkcası. Ama beklediğim gibi olmadı. Yumuşacık güzel bir kazak geldi. Zaful markasını bu aralar görüyorsunuzdur. Kazak oradan. Bence kalite konusunda iyiler.

Kazak/ Sweater: Zaful / buradan- get it here
Pantolon / Pants: H&M
Bot / Boots: Bershka
Çanta/ Bag: Mango






3 yorum:

  1. güzel blog teşekkürler

    YanıtlaSil
  2. Zaful güzel bir sitedir güle güle kullan :)

    YanıtlaSil
  3. love it !!!! follow you on GFC ;-*

    YanıtlaSil

Yorumlarınız benim için gerçekten çok değerli ve bu yüzden elimden geldiğince cevaplamaya ve bloglarınızı ziyaret etmeye çalışacağım.

Reklam amaçlı link verilen yorumlar YAYINLANMAYACAKTIR!

Şimdiden çoooook teşekkürler:)))

Thank you very much for passing by. I'll get back to you Asap:)))

Hype me on Lookbook!