19 Ekim 2016 Çarşamba

Ev Halleri



İnternetten sipariş ettiğimiz şeyler bazen tam da istediğimiz gibi olmayabiliyor. Bazen de seviyorsunuz ama biraz terzi tadilatına ihtiyaç oluyır. Uzun zamandır tatilde olduğum için tadilat işini ihmal ettim. O zaman da gözüme biraz bol geldi. Sonra baktım uzun kollular ve tulumlar birbirine çok yakışıyor. Ben de en azından  şimdilik böyle bol ve rahat bir parçayı evde giyebilirim diye düşündüm. 



 İnternetten sipariş ettiğimiz şeyler bazen tam da istediğimiz gibi olmayabiliyor. Bazen de seviyorsunuz ama biraz terzi tadilatına ihtiyaç oluyır. Uzun zamandır tatilde olduğum için tadilat işini ihmal ettim. O zaman da gözüme biraz bol geldi. Sonra baktım uzun kollular ve tulumlar birbirine çok yakışıyor. Ben de en azından  şimdilik böyle bol ve rahat bir parçayı evde giyebilirim diye düşündüm. 





Tulum / Jumpsuit: Shein ( Benzeri burada ve siyahı burada) / Similar: here and the black one here)
Bluz/ Top: Mango
Ayakkabı/ Shoes: Elle

SHOP the LOOK


4 yorum:

  1. Ev giyimi olarak tulum bana rahat gelmiyor. Çizgili üst ile çok güzel durmuş üstünde.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Doğru, aslında rahat ama kullanışlı olmayabiliyor:)

      Sil
  2. Çok şeker görünüyorsun, tulum hem spor hem şık da kullanılabilecek bir parçaymış güzel günlerde giy Melis ciğim.

    YanıtlaSil
  3. teşekkür ederim Handancım

    YanıtlaSil

Yorumlarınız benim için gerçekten çok değerli ve bu yüzden elimden geldiğince cevaplamaya ve bloglarınızı ziyaret etmeye çalışacağım.

Reklam amaçlı link verilen yorumlar YAYINLANMAYACAKTIR!

Şimdiden çoooook teşekkürler:)))

Thank you very much for passing by. I'll get back to you Asap:)))

Hype me on Lookbook!