9 Eylül 2016 Cuma

Bomber Ceketler


Bomber ceketler bu sezon da karşımıza parlak kumaşlı ve işlemeli detaylarla süslü olarak çıkıyor. Ben bu hallerini çok sportif görünenlere göre daha da çok sevdim diyebilirim. Özellikle aşağıdaki fotoğraflardaki 3 numara favorim oldu. Bir de bence file ve şifon kol detayları da bomber ceketlere çok yakışıyor. Fotoğrafta tam belli olmasa da 5 numara beyaz ve siyah şeritli ceket file detaylı. Onu da sevdim ama keşke siyahı da olsaydı dedim. 




1    2    3    4



5  6  7

1 yorum:

Yorumlarınız benim için gerçekten çok değerli ve bu yüzden elimden geldiğince cevaplamaya ve bloglarınızı ziyaret etmeye çalışacağım.

Reklam amaçlı link verilen yorumlar YAYINLANMAYACAKTIR!

Şimdiden çoooook teşekkürler:)))

Thank you very much for passing by. I'll get back to you Asap:)))

Hype me on Lookbook!