10 Eylül 2016 Cumartesi

Açık Omuz Bluz

açık omuz bluz kombinleri
  
  
  Bu gerçekten kaçmaya çalışsam da maalesef sonbahar gelmek üzere olduğunun sinyallerini vermeye başladı. Her mevsimin güzelliği var tabi, ama benim için bu yaz yaşanmadan bitmiş gibi oldu. 

  Neyse ki havalar çok da soğumadı ve yazlık giysileri minik eklemelerle hala giyebiliyoruz. Ben de aslında tatilde giyerim dediğim bluzumü ispanyol paça ile giydim. Yine çizgili bir şey giydim ama napayım  pamuklu ve keten kumaşı çizgili ile birlikte çok seviyorum:) 

  Bu arada Shein bence kendini çok aştı. Kumaş kaliteleri çok daha güzel geliyor artık. Bu bluz de oradan  yine çok uygun fiyatlı alternatiflerdendi. Bakmak isterseniz bluzun linki burada


açık omuz bluz modelleri


Bluz / Top: Buradan / get it here
Pantolon / Trousers: Ted Baker
Çanta / Bag: Nine West

2 yorum:

  1. Çok çok yakışmış :) Bu yaz bu tarz yakalar moda oldu sanırım :)

    YanıtlaSil
  2. Çizgili modelleri seviyorsun ama yakışıyor sana da :) gayet hoş bir kombin olmuş..

    YanıtlaSil

Yorumlarınız benim için gerçekten çok değerli ve bu yüzden elimden geldiğince cevaplamaya ve bloglarınızı ziyaret etmeye çalışacağım.

Reklam amaçlı link verilen yorumlar YAYINLANMAYACAKTIR!

Şimdiden çoooook teşekkürler:)))

Thank you very much for passing by. I'll get back to you Asap:)))

Hype me on Lookbook!