26 Ağustos 2016 Cuma

LCW Çizgili Kalem Elbise



 Geçenlerde aslında tamamen başka birine bir şey bakmak için gittiğim LCW 'de teen bölümünde kendime bu çizgili kalem elbiseyi buldum. Teen ama large bedeni sanki 36 beden gibi o yüzden bana oldu:) Enine çizgili giymek biraz tehlikeli maalesef. Hem fotolar da kilomuzu olduğundan biraz fazla gösterebiliyor:P Ama ben gerçekten bu elbiseyi çok sevdim. Üstelik fiyatı da çok uygundu. Bazen hiç beklemediğiniz zamanlarda ve yerlerde böyle güzel parçalarla karşılaşabiliyorsunuz. 




Elbise / Dress: LCW
Çanta/ Bag: Mango
Ayakkabı/ Sneakers: Adidas Stan Smith

9 yorum:

  1. İşte böyle parçaları bulmak için göz lazım zevk lazım, giymek için de fizik lazım yakıştırmayı bilmek lazım :) Hepsi tam olmuş sende, bayıldım!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. canım benim çok teşekkür ederim:)))

      Sil
  2. üzerinde çok güzel durmuş :)

    YanıtlaSil
  3. Güzel günlerde giy Melis'ciğim, rahatlığı ve spor şıklığıyla sana çok yakışmış, gerçekten bazen ummadığımız yerlerde ummadığımız bölümlerde (teen bölümlerini ben de severim)ummadığımız güzellikte şeylerle karşılaşabiliyoruz. Bazen vitrinler fazlasıyla sıradanlaşsa da bu çok hoş bir tercih olmuş. Sevgiler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. canımmmm çok teşekkkür ederim. Nasıl güzel bir yorum bu çok mutlu oldum:))))))

      Sil
  4. İyi ki almışsın! Harika görünüyor. Kombin de on numara her zamanki gibi parlıyorsun meleğim...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. dimi yaa iyi ki almışım:P çoook teşekkür ederim cnm benim:))))

      Sil

Yorumlarınız benim için gerçekten çok değerli ve bu yüzden elimden geldiğince cevaplamaya ve bloglarınızı ziyaret etmeye çalışacağım.

Reklam amaçlı link verilen yorumlar YAYINLANMAYACAKTIR!

Şimdiden çoooook teşekkürler:)))

Thank you very much for passing by. I'll get back to you Asap:)))

Hype me on Lookbook!