1 Ağustos 2016 Pazartesi

Çizgili



  Bir süre yine yayın yapmak içimden gelmedi. Zaten nasıl gelebilirdi? Çok fazla bir şey yazmak istemiyorum. Sadece ülke olarak yaşadığımız bu kötü olayların tekrarlanmamasını ve geleceğe umutla bakabilmeyi diliyorum. Güzel ülkemizde huzurla, mutlulukla barış içinde yaşayabilmek hepimizin hakkı.

 Bana gelecek olursak biraz tatil, biraz aile ziyareti derken haftalar geçmiş. Eve uğradığımda bu güzel elbiseyle karşılaştım. Beklediğimden iyi geldi kumaşı ve kesimi. Zaten keten ve çizgili kumaş tam da istediğim karışımdı. Bu yazın benim için üniforması gibi bir şey olacak sanırım bu elbise.





Elbise / Dress: buradan /get it here
Çanta / Bag: Mango
Espadril: Hotiç
Gözlük / Sunnies: Rayban



SHOP the STYLE

2 yorum:

  1. Çok şık ve rahat bir model, tam yazlık trend bir parça, güzel günlerde giy Melis'ciğim:)

    YanıtlaSil

Yorumlarınız benim için gerçekten çok değerli ve bu yüzden elimden geldiğince cevaplamaya ve bloglarınızı ziyaret etmeye çalışacağım.

Reklam amaçlı link verilen yorumlar YAYINLANMAYACAKTIR!

Şimdiden çoooook teşekkürler:)))

Thank you very much for passing by. I'll get back to you Asap:)))

Hype me on Lookbook!