15 Haziran 2016 Çarşamba

Yaz İndirimleri ve Trendlere Bakış

  Uzun bir aradan sonra merhaba! Yoğun bir dönem sonrasında nihayet çok özlediğim bloguma dönebildim. Yeni stil postları ve DIY projelerim gelmeden önce biraz indirimlere ve trendlere şöyle bir göz atalım.  

  Omuzu açık bluzler elbiseler geçen yaz olduğu gibi bu yaz da çok moda. Keten kumaşları da sık sık görüyoruz. Etnik desenler de hala etkisini sürdürüyor. Ve çizgililer geri döndü. Çizgili keten pantolonlar, tulumlar, elbiseler... her yerde görebileceğiniz yazın en şık parçaları arasında. 

Yaz indirimleri yavaştan başlarken ben de indirimlerden bazı ilham verici parçalar seçtim.



1 yorum:

  1. 5 numaralı çizgili tuluma bayıldım :) Seçimlerin gerçekten çok hoş blogunu da çok beğendim. Daha iyi yerlere gelmen dileğiyle.. Takipteyim :)

    YanıtlaSil

Yorumlarınız benim için gerçekten çok değerli ve bu yüzden elimden geldiğince cevaplamaya ve bloglarınızı ziyaret etmeye çalışacağım.

Reklam amaçlı link verilen yorumlar YAYINLANMAYACAKTIR!

Şimdiden çoooook teşekkürler:)))

Thank you very much for passing by. I'll get back to you Asap:)))

Hype me on Lookbook!