13 Haziran 2016 Pazartesi

İyi Bir Uyku İçin


 Doğru yatak güzel ve kaliteli bir uyku için en başta gelen faktörlerden biri.Öyle ki sabah  yorgun kalkıyorsanız yada bel, sırt ağrısı ile uyanıyorsanız bunun nedeni yatağınız olabiliyor. Ben bunu bizzat uzunca bir süre yaşadım. Geçtiğimiz aylar benim için oldukça yoğun ve yorucu geçti. Durum böyle olunca biz de kendimize daha uygun olabilecek daha konforlu bir yatak arayışına girdik.



 Bir süre araştırıp yatak modellerinden hangisinin bizim için en uygun olabileceğini belirlemeye çalıştık. Tabi ki ben diğer bütün alışverişlerimde olduğu gibi öncelikle internetten detaylı bir araştırma yapmaya başladım. En çok ilgimi çeken de Yatsan’da farklı ihtiyaçlara göre bir çok  türde yatak seçeneği olmasıydı.

 Mesela Yatsan'daki visco yataklarda bedenin şekline ve ağırlığına göre kendini ayarlayabilme özelliğine sahip olan visco hafızalı sünger kan dolaşımını rahatlatıp, uyku sırasında istenmeyen dönme hareketlerini azaltarak uyku kalitesini yükseltiyormuş. doğal sünger Lateks yataklarda kullanılan lateks ise kauçuk ağacından elde edildiği için doğal bir materyal. Doğal bir malzeme olduğu için de teri kolayca emebilme ve yapısında bulunan hava kanalları doğal bir klima işlevine sahipmiş. Ayrıca mikrop ve akarların oluşumunu engellemesi de çok güzel bir özellik. Yaylı yatak sevenler için de klasik yaylı yatakların çok ötesinde yenilikçi seçenekler var. Mesela yatay pozisyondayken de omurgayı tümüyle desteklemek üzere tasarlanan dayanıklı yay sistemleri ile çiftlere yatakta birbirini rahatsız etmeden hareket etme özgürlüğünü tanımanın yanı sıra yatağın ömrünü de uzatmış oluyormuş. Ayrıca yaylı, visco, lateks seçenekleri arasından yatağın sertlik derecesini  yüksekliğini istediğiniz gibi seçebiliyor olmamamız büyük bir artı bence. 

 Siz de benim gibi yatağınızdan şikayetçiyseniz mutlaka bir göz atın derim. Hatta doğru yatağı bulabilmek için internet sitelerinden kendinize hemen bir anket de yapabilirsiniz.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumlarınız benim için gerçekten çok değerli ve bu yüzden elimden geldiğince cevaplamaya ve bloglarınızı ziyaret etmeye çalışacağım.

Reklam amaçlı link verilen yorumlar YAYINLANMAYACAKTIR!

Şimdiden çoooook teşekkürler:)))

Thank you very much for passing by. I'll get back to you Asap:)))

Hype me on Lookbook!