1 Şubat 2016 Pazartesi

Kadife Etek


 Belki de yıllardır birçoğumuzun pek de ilgilenmediği kadife bu sezon yükselişte. Bu sıcacık, ve yumuşacık kumaş hem asil ve hem de vintage bir hava verebiliyor. Bu sezon kadife ceketleri, pantolonları, barok desenli elbiseleri, düğmeli kadife etekleri sık sık görebiliyoruz.Yumuşacık kazaklar da kadifenin en yakın arkadaşlarından. Bu önden düğmeli etek de benim bu kış en çok kullanacağım parçalar arasında şimdiden yerine aldı bile.




Hırka / Cardigan: Mango
Bluz/ Top: Koton
Etek / Skirt: Buradan / get it here
Şapka / Hat: Buradan / get it here
Çanta / Bag: Mudo
Bot / Booties: Bershka

6 yorum:

  1. Etek çok cici olmuş, çok yakışmış. Sezonun en hit parçası bence de bu kadife etekler. Harika taşımışsın;)

    YanıtlaSil
  2. Bu kadar güzel olunmaz ki ama. Bir moda blogu olmak için yaratılmışınız siz. Maşallah. Güle güle kullan canım

    YanıtlaSil
  3. çok seviyorum kadife kumaşları sanada çok yakışmış güzellik! :)

    YanıtlaSil
  4. nasıl da güzel yakışmış kadife kumaşı sevmeyen ben bile sende görünce sevdim :)

    YanıtlaSil
  5. Çok yakışmış etek Melis'ciğim, şapka ise süper duruyor, her ikisine de bayıldım, öte yandan kombin bir bütün olarak da harika, güzel günlerde giy:)

    YanıtlaSil
  6. Güzel yorumları için herkese çooooook teşekkür ederim:)))

    YanıtlaSil

Yorumlarınız benim için gerçekten çok değerli ve bu yüzden elimden geldiğince cevaplamaya ve bloglarınızı ziyaret etmeye çalışacağım.

Reklam amaçlı link verilen yorumlar YAYINLANMAYACAKTIR!

Şimdiden çoooook teşekkürler:)))

Thank you very much for passing by. I'll get back to you Asap:)))

Hype me on Lookbook!