17 Şubat 2016 Çarşamba

Grili


  Geçtiğimiz kış sezonlarında pastelleri ve  canlı renkleri kullanmayı çok severdim ama bu kış siyahlardan grilerden gidiyorum nedense. Hatta gri spor ayakkabıyı eskiden pek sevmesem de artık sevmeye başladım ve yine sık sık kullanacağım parçalar arasında yerini aldı. Bahar gelince ne olur bilinmez ama bazen siyahlar, griler de insanı mutlu edebiliyor.



Kazak / Sweater: Esprit
Jean / Jeans: Colins
Çanta / Bag: MangoAtkı / Scarf:  Colins
Ayakkabı / Sneakers: Nike

6 yorum:

  1. ne kadar güzel bir bayansınız maşallah

    YanıtlaSil
  2. Ben komple uyuma ve her parçaya ayrı ayrı bayıldım. Bence en göze hoş gelen bloggersın. Bayılıyorum sana prenses... Ayrıca görüşelim artık çok özledim:(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Cnmmm çok teşekkür ederim! Ben de sana bayılıyorum:))) Aynen çok özledim ben de, en kısa zamanda görüşelim:P

      Sil
  3. Kombin çok uyumlu. Ne giyseniz yakışıyor. Kızım da gri tutkunu ben de çok renkliyim. Ama açık renk Griyi ben de sever oldum

    YanıtlaSil
  4. Gri bu sene çok popüler olmasından mı ne benimde çok hoşuma gidiyor.
    Ayrıca sanada çok yakışmış :)

    YanıtlaSil

Yorumlarınız benim için gerçekten çok değerli ve bu yüzden elimden geldiğince cevaplamaya ve bloglarınızı ziyaret etmeye çalışacağım.

Reklam amaçlı link verilen yorumlar YAYINLANMAYACAKTIR!

Şimdiden çoooook teşekkürler:)))

Thank you very much for passing by. I'll get back to you Asap:)))

Hype me on Lookbook!