18 Ocak 2016 Pazartesi

DREAMER


  2016'nın ilk stil postuyla merhaba! Grip salgınından nasibimi aldığım için dışarı çıkarken böyle lahana gibi giyinmek şart oluyor. Aslında kış günü mecburi en sevdiğim tarz bu, çünkü ben hep çok üşüyen biri olmuşumdur. Gri kabanlar, özellikle de upuzun olanları sezonun vazgeçilmez parçalarından. Benim ki biraz orta boy ama çok kullanışlı bir kesimde. ''Dreamer'' sweatshir'üm ise bu aralar üstümden çıkarmak istemediklerimden. Herkese iyi haftalar!





Kaban / Coat: Buradan -get it here
Sweatshirt: Terranova
Gömlek / Shirt: Topshop
Bot/ Boots: Hotiç
Çanta / Bag: Mango
Bere/ Beanies: Lcw

13 yorum:

  1. Ayy bu tarz süpermiş hem rahat hem şık :)

    YanıtlaSil
  2. Ben de hep üşürüm :)) Geçmiş olsun Melis'çiğim.
    Siyah beyaz gri ve kırmızı uyumu harika görünüyor.
    Sevgilerimle

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim Nowa Hanım:)))
      sevgiler

      Sil
  3. Geçmiş olsun canım, kabanını ve tarzını çok sevdim çok güzel fotoğraflar yine :) öpüyorum

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. cnmmm çok teşekkür ederim:))))
      öpüyorum!

      Sil
  4. En sevdiğim markalardan biri. Çok yakışmış.

    YanıtlaSil
  5. canım, çok geçmiş olsun. Hepimizi telef etti bu seneki grip. Biz de bu hafta toparlandık sayılır. Dilerim bir daha böyle olmaz hiç kimseye.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkür ederim cnm:))) size de geçmiş olsun!

      Sil
  6. Çok geçmiş olsun Melisçim Sweatshirt ve kaban harika :)

    YanıtlaSil
  7. çok tatlı bir kombin olmuş ;)

    YanıtlaSil

Yorumlarınız benim için gerçekten çok değerli ve bu yüzden elimden geldiğince cevaplamaya ve bloglarınızı ziyaret etmeye çalışacağım.

Reklam amaçlı link verilen yorumlar YAYINLANMAYACAKTIR!

Şimdiden çoooook teşekkürler:)))

Thank you very much for passing by. I'll get back to you Asap:)))

Hype me on Lookbook!