29 Aralık 2015 Salı

Süet Etek | Suede Skirt



  Sezonun trendlerinden süet etekler benim de bu aralar favorim. Özellikle de bu kahve tonda olanlarının retro havasını çok seviyorum. Kışın başından beri de güzel bir süet materyalden etek arayışındaydım. Yine Shein'den çok memnun kaldığım bir alışverişle kendisini buldum. Neredeyse gerçek süet gibi kalın ve tok bir kumaşı var. Kalitesi de oldukça iyi. Bakmak isterseniz şu an burada indirimde.


Etek / Skirt: Buradan - get it here
Kazak / Sweater: H&M
Bot / Boots: Bershka

4 yorum:

  1. çok güzel bir kombin olmuş Canım bloğunu takibe aldım ben de bloğuma beklerim sevgiler :)

    YanıtlaSil
  2. Süetin verdiği o hisse bayılıyorum. Çok güzelmiş canım, aklında olsun mango'da da var güzel süet etekler ;)

    YanıtlaSil
  3. Bu kışın yükselen trendi bencede canım Süet parçalar. Ayrıca çok çok güzelsin. Öpüyorum

    YanıtlaSil
  4. Süet parçaları bende seviyorum kazağınla kombinin çok güzel olmuş canım :)

    YanıtlaSil

Yorumlarınız benim için gerçekten çok değerli ve bu yüzden elimden geldiğince cevaplamaya ve bloglarınızı ziyaret etmeye çalışacağım.

Reklam amaçlı link verilen yorumlar YAYINLANMAYACAKTIR!

Şimdiden çoooook teşekkürler:)))

Thank you very much for passing by. I'll get back to you Asap:)))

Hype me on Lookbook!