16 Kasım 2015 Pazartesi

Ekose Gömlek ve Deri Elbise | Plaid and Leather


 Kim bilir bu kaçıncı ekoseli birşeylerim. Ama birkaç tane farklı renkte ekoseli gömlekten kesinlikle zarar gelmez. Böyle yeşil tonlarında ekoseli gömlek ararken son yurtdışı siparişimi verirken indirimde olduğunu gördüm. Kumaşı kalın, tok ve pamuklu; böyle ceket gibi bile üzerime alabileceğim yapıda. Çok çok kullanışlı, sanırım diğer rengini de alacağım. Siz de almak isterseniz buradan indirimdeyken yakalayabilirsiniz.

I don't know how many plaid pieces in my closet but I love them and may buy some more. And this plaid shirt is one of my fav now. It's like a jacket and also cozy and warm. The material is very nice has a  good quality. And also it's on sale now! The price is really suprizing. 
If you want to buy or take a look  you can check it here




Gömlek / shirt: buradan - get it here
Elbise / dress: Oxxo
Bot / boots: Hotiç
Çanta / Bag: Mango

8 yorum:

  1. Çok şıksın yine her zamanki gibi. sevgiler...

    YanıtlaSil
  2. Hiç ikisini kombinlemek aklıma gelmezdi. Hoş olmuş ama.

    YanıtlaSil
  3. Harika olmuş canım kombinin ve sende çok güzel görünüyorsun öpüyorum ;)

    YanıtlaSil
  4. Internetten hic giyim almadim, almiyorumda beden konusunda uyumsuz olursa geri gondermek falan bana zor geliyor:)
    Ama bu yaz Turkiye'de bu gomleklerden cok aramadim ve bulamadim:((
    Cok chic gercekten, guzel gunlerde kullanin

    YanıtlaSil
  5. Bu tip tok kumaşlı ekose gömlekler çok kullanışlı oluyor, iyi ki sıkça moda oluyorlar. Ama deri elbise ile kombinlendiğini görmemiştim, çok iyi fikir ! Herzamanki gibi çok şıksın Melis'çiğim, harika görünüyorsun!
    Sevgilerimle

    YanıtlaSil
  6. kombinde sizde çok güzel görünüyorsunuz :) sevgiler
    bu arada sizi takibe aldım müsaitseniz beklerim http://apaydindunyam.blogspot.com.tr

    YanıtlaSil
  7. Saçlar insanı yoldan çıkarabilir yani şu anda gidip simsiyah saçlarımı oriele bulamak istiyorum , aça aça yakmak istiyorum :))
    Meliscim harika görünüyorsun , deri ile ekoseyi birleştirmeni çokk sevdim , sevgiler çokk :)

    YanıtlaSil

Yorumlarınız benim için gerçekten çok değerli ve bu yüzden elimden geldiğince cevaplamaya ve bloglarınızı ziyaret etmeye çalışacağım.

Reklam amaçlı link verilen yorumlar YAYINLANMAYACAKTIR!

Şimdiden çoooook teşekkürler:)))

Thank you very much for passing by. I'll get back to you Asap:)))

Hype me on Lookbook!