2 Kasım 2015 Pazartesi

Bağcıklı Robin Hood Gömleği | Lace Up Blouse





  Bu bağcıklı bluzler bu sezonun en sevdiğim trendlerinden. Benimki ise tam bir ''Robin Hood'' havasında.  Aslında bu bluz Free People'ın modeli. Ama orada fiyatı 98 $ iken, ben Shein 'den 16,99 $ 'a aldım. Kalitesi de oldukça tatmin edici, kumaşı çok sevdim kesinlikle naylon değil. Hayaller bu kombini tam bir sonbahar atmosferi içinde dış mekanda, şapka ile kombinlemekti ama mevsimsel soğuk algınlığım maalesef ancak bu ev çekimine izin verebildi. Belki bir dahakine başka parçalarla bunu yapabilirim, çünkü kesinlikle tekrar tekrar severek giyeceğim parçalarımdan oldu.





Gömlek / Shirt: Buradan - get it here
Jean: H&M
Bot / Booties: Hotiç
Deri Bileklik / Leather Bracelet : Ben yaptım / DIY by me

17 yorum:

  1. Ben de bayılıyorum bu gömleklere sizede çok yakışmış. Şapkalı bir kombin de yapın iyileşince lütfen.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkürler umarım yaparım:)

      Sil
  2. Çok şık bir gömlek canım, çok yakışmış! Geçmiş olsun:)

    YanıtlaSil
  3. Aaayy çook güzel bir modeli varmış! Çok beğendim Melis'cim. Güle güle kullan. <3 :)

    YanıtlaSil
  4. Allah nazarlardan saklasin, sana bakmalara doyamiyorum ya ben:) Sen nasil insanin icine mutluluk veren bir guzelliksin. Gomlegin gercekten goz dolduruyor, hos ben sana herseyi cok yakistiriyorum zaten :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Mevlüde Hanım çok incesiniz hasta hasta beni nasıl da motive ettiniz çok teşekkür ederim:)))

      Sil
  5. Çok değişik bir gömlek hiç dikkatimi çekmemişti ama sana çoook yakışmış :)

    YanıtlaSil
  6. Gomlek kalp kalp kalpp cok yakismiss

    YanıtlaSil
  7. robin hood benzetmene bayıldım ama gömleğe daha çok bayıldım! çok yakışmış :*

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. gömleği görür görmez aklıma Robin Hood geldi nedense tam da öyle bir havası var:)))) teşekkürler!

      Sil
  8. blogununza sans eseri denk geldim :) sevimli bir girişle kombınlerınızı gördüm ve takibe aldım :)
    Yeni günlerde gorusmek dileğiyle :)
    bloguma da beklerim sevgiler :)

    YanıtlaSil
  9. Çok güzel bir modelmiş canım, sanada çok yakışmış. Güle güle kullan

    YanıtlaSil
  10. Beyaz rengin böylesi yakıştı az insan vardır, seninle daha önce de konuşmuştuk. Çok yakışmış Melis'ciğim. Hem spor hem şık bir havası var, güzel günlerde giy tatlım;).

    YanıtlaSil

Yorumlarınız benim için gerçekten çok değerli ve bu yüzden elimden geldiğince cevaplamaya ve bloglarınızı ziyaret etmeye çalışacağım.

Reklam amaçlı link verilen yorumlar YAYINLANMAYACAKTIR!

Şimdiden çoooook teşekkürler:)))

Thank you very much for passing by. I'll get back to you Asap:)))

Hype me on Lookbook!