9 Ekim 2015 Cuma

Alaçatı Mekan Önerisi: Kırmızı Ardıç Kuşu



  Kısa tatillerimiz genelde deniz ürünleri, mezeler ve o yörenin meşhur yemeklerini denemekle geçer. Alaçatı'da 3 gecemiz olunca ilk iki gece böyle geçti. Ama Kırmızı Ardıç Kuşu'nun önünden geçerken hem mekana hem de pizzalarına hayran hayran bakınca, hem de Trip Advisor daki güzel yorumları görünce Kırmızı Ardıç Kuşu'nu denemek istedik. 

  Mekan harika tasarlanmış, her bir köşesine, her bir küçük detaya hayran kalabiliyorsunuz. Tablolar, Biz arka bahçesinde damla sakızı ağacının altında oturduk ve çarşı tarafındaki gürültü kargaşa olmadan keyifli keyifli yemeğimizi yedik. Ben özellikle övgü alan ''közlenmiş patlıcanlı pizzasını'' eşim de ''kuru domates ve hellimliyi'' denedi. Közlenmiş patlıcanlı inanılmaz güzel bir lezzetti. Öyle güzeldi ki hala tadı damağımda... Tabiki o hamuru yapamam ve odun ateşinde pişirme şansım yok ama evde mutlaka benzerini denemeyi düşünüyorum.










3 yorum:

  1. Country tarzı bir dekrasyonu var, hoş görünüyor. Yemekler de güzelmiş, aklımızda bulunsun.
    Sevgilerimle

    YanıtlaSil
  2. Mekanın farklılığı benim de hoşuma gitti. Lezzetlerini tatmayı ben de istedim doğrusu , pizzaları böyle güzelse, gittiğimde denemek isterim:)

    YanıtlaSil
  3. Bayıldım Meliscim bu mekanada , diğer postlarındaki müthiş artan güzelliğinede bayıldım. Ya tamam zaten güzeldin ama görüntü vermede biraz cimriydin :)) Şimdi daha net görebiliyorum barbiliğini , arayı kapatmak için biraz daha gezeceğim güzel blogunu , sevgiler cnm :)

    YanıtlaSil

Yorumlarınız benim için gerçekten çok değerli ve bu yüzden elimden geldiğince cevaplamaya ve bloglarınızı ziyaret etmeye çalışacağım.

Reklam amaçlı link verilen yorumlar YAYINLANMAYACAKTIR!

Şimdiden çoooook teşekkürler:)))

Thank you very much for passing by. I'll get back to you Asap:)))

Hype me on Lookbook!