14 Eylül 2015 Pazartesi

İşli Maxi Elbise | Embroidered Ethnic Dress


  Şu bir haftalık dönemde çok şey söylemek istedim ama olmadı yazdım sildim hepsini. Çünkü ifade edebilecek yeterli kelime bulamadım bu durumu. O yüzden yeni bir haftaya ülke olarak çok ihtiyacımız olan şeyleri; huzuru, güzellikleri, birlik ve beraberliği ve barış dolu günleri dileyerek başlamak istiyorum. Bunları dileyebilmek, ülkemiz için daha çok çalışmak, güçlü durmak, sağduyulu olmak... En azından bunu denemeliyiz. Bu acılar son bulsun artık ve bu acılara göz yumulmasın...

 Fotoğraflar geçtiğimiz haftadan aslında. Ama şimdi birden karanlık sonbahara geçiş yaptık sanki. Bu kısacık yazdan ben hiç birşey anlamadım. Yapmak istediğim çok şey ve görmek istediğim çok yer vardı ama bir sonraki seneye kaldı belki de. Hiç birşeyi ertelememek gerekiyor, çünkü aslında sadece yaşadığımız an var. Bu anı tanımalı ve en azından sevdiklerimizle ilgili olan bazı şeyleri  ve hayalerimizi ertelememeliyiz. Gerisinin çok da bir önemi yok... 






Elbise / Dress: Buradan get it here
Çanta / Bag: Mango
Sandalet / Sandals: Mudo
Takılar / Necklace and bracelets: Ben yaptım / DIY by me

2 yorum:

  1. Elbiseyi cok begendim, cok yakismis. Saclarina ayrica bayildim, orgulu saclar bu ara favorim :)

    YanıtlaSil
  2. İnşallah güzel dileklerin yerine ulaşır canım :) çok yakışmış elbisen , kombine ve ayakkabılara bayıldım. Sade ve ćok şık olmuşsun canım öpüyorum

    YanıtlaSil

Yorumlarınız benim için gerçekten çok değerli ve bu yüzden elimden geldiğince cevaplamaya ve bloglarınızı ziyaret etmeye çalışacağım.

Reklam amaçlı link verilen yorumlar YAYINLANMAYACAKTIR!

Şimdiden çoooook teşekkürler:)))

Thank you very much for passing by. I'll get back to you Asap:)))

Hype me on Lookbook!