28 Eylül 2015 Pazartesi

Alaçatı


  Uzun bir bayram tatilini geride bıraktık. Bizim için hem tatili hem aile ziyaretlerini içeren dolu dolu bol gezili ve bol kilometreli bir tatil oldu. Bu tatilin 3 gününü Alaçatı'da geçirdik. En sevdiğim tatil böyle olanlar galiba; şirin, eski Ege sokaklarında dolaşıp yeni yerler keşfetmek ve yeni lezzetler tatmak. Hava yağmurlu ve biraz serin olduğu için denize giremedik ama denizi çok da aramadık doğrusu. Sevdiğim denediğim birkaç mekan var onlardan da mutlaka bahsedeceğim. Tabi bir iki kere fotoğraf makinamı otelde unuttuğum için akşam gittiğimiz tek bir mekanda çekim yapabildim.



 İmren, Alaçatı'da tatlı denilince akla gelen yerlerden. Sakızlı muhallebi,  sakız tatlısı ve dondurmasını denedik. Hepsi çok lezzetli. Sakızlı muhallebiyi sakız tatlısına göre çok daha fazla sevdim.













 Bu eski emayeleri birçoğumuz annelerimizin, ananelerimizin evlerinden hatırlıyoruzdur. Alaçatı antikacıları hep bunlarla dolu. Ben de Alaçatı dönüşünde yazlıkta bulduğum emayeleri kaptım eve getirdim bile:)





 Dutlu kahve bu sene popüler mekanların arasındaymış. Hacımemiş mahallesinden yer alan mekan gündüz kahve, gece meyhane oluyor. Biz gündüz gezerken yerini tesadüfen bulduk. Bir kahve molası verdik. Köy kahvesi havasında, büyük bir Dut Ağacı'nın altında doğal güzel bir mekan. İç tasarımı çok güzel. 


Elbise / Dress: Buradan - get it here
Sandalet / Sandals: Zara Girls
Çanta / Bag: Mango

Mont / Jacket: Vero Moda

4 yorum:

  1. Love these photos, that place is so beautiful!! :)

    www.signorinaanita.blogspot.sk

    YanıtlaSil
  2. Elbise çok yakışmış, fotoğraflar da harika. Özellikle renkler insanı mutlu etmeye yetiyor. Güzel :)

    YanıtlaSil
  3. Bayramdan önce Alaçatı'daydık hemen hemen sizinle aynı noktaları fotoğraflamışım:) Ama henüz paylaşmaya fırsatım olmadı.Bu arada blogumda çekiliş yapıyorum, beklerim.

    YanıtlaSil
  4. bu sene bloglar ikiye bölündü, yarısı akyaka yarısı alaçatıdaydı birazı da bozcaadayı tercih etmiş benim gibi :)
    neresi olursa olsun heryeri gidip görmüş kadar olduk bloglar sağolsun:)

    YanıtlaSil

Yorumlarınız benim için gerçekten çok değerli ve bu yüzden elimden geldiğince cevaplamaya ve bloglarınızı ziyaret etmeye çalışacağım.

Reklam amaçlı link verilen yorumlar YAYINLANMAYACAKTIR!

Şimdiden çoooook teşekkürler:)))

Thank you very much for passing by. I'll get back to you Asap:)))

Hype me on Lookbook!