14 Ağustos 2015 Cuma

İkat Desenli Yastıklar


 Henüz tam istediğim sayıda ve motifte ikat desenli yastık bulamasam da yavaş yavaş bu koleksiyonu büyüteceğimi düşünüyorum. İlk olarak English Home'da fotoğraftaki kare olanları bulmuştum. Desenleri güzel olsa da kumaşı ince olduğu için yeterince tok durmayıp şekillleri çok kolay bozuluyor. 

Sonra Snapmade'den kendi yastığımızı kendimiz tasarlayabildiğimizi tesadüfen bana ulaşan firmadan öğrendim. İstediğimiz boyutu, istediğimiz deseni seçip istersek üzerine fotoğraf baskısı veya yazı uygulatabiliyoruz. Benim dikdörtgen yastığım 21'' X 13'' Lumbar Pillow Case' boyutlarında ve üzerinde böyle yeşilli mavili bir ikat baskı var.

Sitede sadece yastık değil birçok ürünü de kendi zevkinize göre tasarlayabiliyorsunuz. Keşfetmek isterseniz detaylar burada






3 yorum:

  1. Düz ve açık renk koltuk takımları üzerine böyle renkli ve desenli yastıklar çok yakışıyor. Hatta biraz da ihtiyaç oluyor, renk katmak için. Güle güle kullan Melis'çiğim.
    Sevgilerimle

    YanıtlaSil
  2. Cute pillows!

    Have a great start of the week :)
    http://beautyfollower.blogspot.gr

    YanıtlaSil
  3. Çok güzel bir uygulamaymış canım, gerçekten İkat desenli yastıklar ve hemen herşey benim de çok hoşuma gidiyor, rengarenk yastıklarla salonlara ayrı bir hava geldiği muhakkak. Bu arada siteden de haberdar olmuş oldum, çok teşekkürler.

    YanıtlaSil

Yorumlarınız benim için gerçekten çok değerli ve bu yüzden elimden geldiğince cevaplamaya ve bloglarınızı ziyaret etmeye çalışacağım.

Reklam amaçlı link verilen yorumlar YAYINLANMAYACAKTIR!

Şimdiden çoooook teşekkürler:)))

Thank you very much for passing by. I'll get back to you Asap:)))

Hype me on Lookbook!