16 Ağustos 2015 Pazar

Festival Look | Festival'de Ne Giymeli



 Son birkaç senedir çok popüler bir akım var. Festivaller ve festival stilleri. Bu stilin olmazsa olmazları bol püsküllü ve etnik nakışlı detaylar; bandanalar, çiçekli taçlar, şapkalar gibi saç aksesuarları, etnik takılar, vintage gözlükler, kimonolar, deri- süet detaylar ve mutlaka ama mutlaka özgür, bohem ruhu yansıtan bir görünüş. Ben de festivale gideceklere öneri olarak temel olarak iki tonda örnekler verdim. Biraz hayal gücü, biraz da 70'lerin modasından ilham alınarak daha pek çok farklı yaratıcı kombin yapılabilir. 

?utm_source=melislicious.blogspot.com.tr&utm_medium=blogger&url_from=melislicious

?utm_source=melislicious.blogspot.com.tr&utm_medium=blogger&url_from=melislicious

3 yorum:

  1. Çok güzel bir yayın olmuş, seçimlerin hepsini ayrı ayrı sevdim. Püsküllü çanta ve gladyatör sandaletler ayrı güzel. Çok eğlenceli bir yayon olmuş.

    YanıtlaSil
  2. çok şık kombinler, çok beğendim :)

    YanıtlaSil
  3. Farklı bir konu ve çok sık kullanılmayan tarzları işleyerek ilgnç bir yayın hazırlamışsın. Seçtiğin parçalar ve görseller çok zevkli.
    Sevgilerimle

    YanıtlaSil

Yorumlarınız benim için gerçekten çok değerli ve bu yüzden elimden geldiğince cevaplamaya ve bloglarınızı ziyaret etmeye çalışacağım.

Reklam amaçlı link verilen yorumlar YAYINLANMAYACAKTIR!

Şimdiden çoooook teşekkürler:)))

Thank you very much for passing by. I'll get back to you Asap:)))

Hype me on Lookbook!