10 Ağustos 2015 Pazartesi

Dizaltı Jean Etek | Denim Skirt



Benim  her zaman severek giydiğim parçalardan olan kot etekler bu sezonun en trend parçalarından. Özellikle önden düğmeli olanlar tam anlamıyla eskilerin dönüşünü vurguluyor. Daha uzun bileğe kadar olan modelleri, dizüstü kısa olanları hepsini seviyorum ama bu dizaltı model tam benlik; hatta bu aralar bu etek benim üniformam oldu gibi. Rahat oluşunu, çabasız şıklığını ve bu terliğimsi  aşırı rahat sandaletlerimle kullanmayı çok seviyorum. 






Jean Etek / Denim Skirt: Buradan / get it here
Bluz / Blouse: H&M
Çanta / Bag: Mango
Sandalet / Sandals: Hotiç
Kolye ve bileklikler / Bracelets and necklace: Benim tasarımım / DIY by me

9 yorum:

  1. önü düğmeli uzun etek bakmıştım ben de bulamamıştım istediğim gibi, yakışmış boyu da çok iyi durmuş :)

    YanıtlaSil
  2. Çok yakışmış güzel olmuşsun :)

    YanıtlaSil
  3. Harika bir kombin olmuş, çok yakışmış. Bu tarz etekleri ben de çok beğeniyorum:)

    YanıtlaSil
  4. Bu boy eteklerin kullanımı en rahat oluyor. Bluz ve sandaletlerle tam da bu sıcak günlere uygun ve kullanımı rahat bir kombin.
    Yine harika görünüyorsun Melis'çiğim !
    Sevgilerimle

    YanıtlaSil
  5. bu eteklere bayılıyorum canım sana da çok yakışmış :)

    YanıtlaSil
  6. Naçizane fikrim etek uçlarınıhafif daraltılması lazım. O zaman daha kalem etek Havası verir diye düşünüyorum. Gerçekten bir düşünün inanın çok daha fazla yakışacaktır

    YanıtlaSil
  7. İnanılmaz rahat ve şık duruyor canım, bencede favori parçalardan olmuş. Sevgiler

    YanıtlaSil
  8. Yorumlarınız için çok teşekkür ederim:)

    YanıtlaSil

Yorumlarınız benim için gerçekten çok değerli ve bu yüzden elimden geldiğince cevaplamaya ve bloglarınızı ziyaret etmeye çalışacağım.

Reklam amaçlı link verilen yorumlar YAYINLANMAYACAKTIR!

Şimdiden çoooook teşekkürler:)))

Thank you very much for passing by. I'll get back to you Asap:)))

Hype me on Lookbook!