26 Ağustos 2015 Çarşamba

Bağ Evi'nde Keyifli Bir Gün



  Burayı aslında ilk olarak kışın Trakya Bağ Rotası'nı araştırırken henüz sezon ve Bağ Evi açılmadan keşfetmiştik. Buna rağmen, eşimle biraz da mesleki ilgimizden dolayı üretim yerlerini görebilmek ve minik bir tadım yapabilme şansımız olması bizi çok mutlu etmişti ve tekrar gelinecek yerler arasında eklemiştik. 

  Barel, kendi bağlarında yetiştirdiği üzümleri hemen orada bulunan  fabrikalarında işliyor ve  bu şirin Bağ Evi'nde de lezzetli aperatifler ve yemeklerle servis ediyor. Atmosfer çok güzel; şehrin gürültüsünden ve kalabalıktan uzak, bağlarla ve tarlalarla çevrili ve doğada olduğunuz hissini size yaşatan bir yer. Öyle ki, şarabımızı yudumlarken hasat zamanı yaklaşmış tombik üzümleri görüp, göç zamanı yaklaşmış leyleklerin gökyüzündeki dansını izledik ve temiz havanın sessizliğin tadını çıkardık.













Etek ve bluz / Skirt and Top: Mudo
Çanta / Bag : Mango
Sandalet / Sandals: Zara Girls

Beni sosyal medyadan da takip edebilirsiniz

Follow me on

5 yorum:

  1. haftasonu gidecek yer arıyorum ben de
    trakya iyi fikir
    aldım takibe
    handan

    YanıtlaSil
  2. Ne güzel bir ortam sessiz huzurlu, makarna ve şarap da harika görünüyor :)

    YanıtlaSil
  3. Ne güzel bir yermiş, bayıldım ! Çocukluğumda bağlarımız vardı, çok özledim şimdi...Öyle bir yerim olsa hiç çıkmam oralardan. Sulak bölge olmalı, leylekler rağbet ettiğine göre.
    Oradaki salaş ve otantik ortamda da harika görünüyorsun Melis'çiğim.
    Sevgilerimle

    YanıtlaSil
  4. Güzel yorumlarınız için çok teşekkür ederim:))))

    YanıtlaSil

Yorumlarınız benim için gerçekten çok değerli ve bu yüzden elimden geldiğince cevaplamaya ve bloglarınızı ziyaret etmeye çalışacağım.

Reklam amaçlı link verilen yorumlar YAYINLANMAYACAKTIR!

Şimdiden çoooook teşekkürler:)))

Thank you very much for passing by. I'll get back to you Asap:)))

Hype me on Lookbook!