19 Ağustos 2015 Çarşamba

Ayçiçekleri | Sunflowers


 Bir ayçiçek tarlasına girip küçük bir fotoğraf çekimi yapabilmeyi ne zamandır istedim ama kimi zaman arabayla giderken tarlayı kaçırdık,  kimi zaman da bir tarlaya girmek beni ürküttüğü için çekim yapamadık:) Tabi uygun bir yer denk getirene kadar zaman geçti ayçiçekler kurumaya bırakıldı ve hasat zamanı başladı . O zaman da sarı sarı bir tarla bulmak zorlaştı. Geçtiğimiz haftasonu eşimle bir yerlere giderken hala sarı oluşlarından dolayı yeni ekildiğini tahmin ettiğimiz bir tarla bulduk ve bu sefer girdim tarlaya. Ayçiçekler bana dönük değil maalesef, biraz da böcek, yılan böyle vb şeyler çıkar diye tedirgin olduğum için kısa sürede ancak birkaç poz yakalamayı başardık. 







Etek/ Skirt: Asos
Sandalet / Sandals: Zara Girls
Çanta / Bag: Mudo

10 yorum:

  1. canlı olarak hiç görmedim, gerçekten güneşi takip ediyorlar mı :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. güneşe doğru yöneldiklerini biliyorum ben de:)

      Sil
  2. Wonderful photos, have fun dear!

    http://beautyfollower.blogspot.gr/

    YanıtlaSil
  3. Ah bide yüzleri dönük olsaymış tadından yenmezmişşş :)

    YanıtlaSil
  4. Çekime bayıldım, harika bir görüntü. Şimdilerde sarı sarı bulmak bile iyi bir şans:)! Çekimi de, üzerindeki cicileri de çok beğendim. Güzel günlerde giy Melis' ciğim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim cnm evet biraz zor denk geldi baya miniklerdi bunlar:)))

      Sil
  5. Ayçiçekleri ve sen harika görünüyorsunuz ! Bir de sana dönük olsalardı mükemmel olacakmış. Dantelli bluzunla, sandaletlerinle çok tatlısın yine :)
    Sevgilerimle

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim Nowa Hanım. Ah keşke öyle olsalardı nasıl da güzel olurdu:)))
      sevgiler

      Sil

Yorumlarınız benim için gerçekten çok değerli ve bu yüzden elimden geldiğince cevaplamaya ve bloglarınızı ziyaret etmeye çalışacağım.

Reklam amaçlı link verilen yorumlar YAYINLANMAYACAKTIR!

Şimdiden çoooook teşekkürler:)))

Thank you very much for passing by. I'll get back to you Asap:)))

Hype me on Lookbook!