31 Ağustos 2015 Pazartesi

Assos


  Geçtiğimiz haftasonu mini bir tatil için Assos'daydık. Bunca zaman Ayvalık taraflarına gelip de bu şirin yeri görmeyi nasıl atlamışız bilemiyorum. O kadar minicik, ama bir o kadar da şirin ve huzur verici bir havası var. Sit alanı olduğu için yeni bina yapılmasına izin verilmiyor o yüzden de o eski antik atmosferini koruyor. 

  Biz Assos Antik Liman'da kaldık. Her zamanki gibi Booking'den hem yer durumuna, hem de puanlamaya göre otelimizi seçtik. Çok da memnun kaldık. Otelin deniz kenarında kendi iskelesi var. Deniz inanılmaz güzel, berraklığı olağanüstü. Büyük büyük taşlarında üstünde balıklarla birlikte yüzdük. Deniz sonrası sokakları turladık meşhur sıcak dondurmalarından yedik.  Burada akşam yemeği yiyebileceğiniz mekanlar otellerin restaurantları ve 1-2 tane ayrıca restaurant. Yer buluruz diye düşünrerek yer ayırtmadık ama tabi burası oldukça küçük ve mekanlar sınırlı. Neyse ki otelin restaurantında bir yer bulabildik.  Buranın mutlaka zeytinyağlılarını; özellikle kabak çiçeği dolmasını ve deniz ürünü olarak da Ahtapot Izgara ve kalamarının denenmesi gerektiğini okumuştum. Biz de denedik ve  çok sevdik. 















Dantel Elbise / Lace Dress: Front Row Shop
Plaj Çantası ve Terlik / Beach Bag and Slippers: Mudo
Etnik Çanta / Ethnic Print Bag: Mango
Saç bandı / Turban: Nur's blog

7 yorum:

  1. Senelerdir gitmek isterim ama bir türlü kısmet olmadı, çok güzel görünüyor fotoğraflar, bayıldım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok şirin çok güzel tavsiye ederim mutlaka git cnm:)

      Sil
  2. Saç rengini mi değiştirdin melis çok hoş duruyor :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet saç uçlarına ombre yaptırdım teşekkür ederim:)

      Sil
  3. İNG de de yazmıştım. Benim memleketim assos. Çanakkalemizde daha gezilecek nice güzel yerden biridir .

    YanıtlaSil
  4. Benim de görmek istediğim yerlerin başında gerçekten, çok güzel bir gezi olmuş. Fotoğraflara bayıldım:).

    YanıtlaSil

Yorumlarınız benim için gerçekten çok değerli ve bu yüzden elimden geldiğince cevaplamaya ve bloglarınızı ziyaret etmeye çalışacağım.

Reklam amaçlı link verilen yorumlar YAYINLANMAYACAKTIR!

Şimdiden çoooook teşekkürler:)))

Thank you very much for passing by. I'll get back to you Asap:)))

Hype me on Lookbook!