30 Temmuz 2015 Perşembe

Tatilde Bakım


  Böylesine sert geçen bir kıştan sonra güneşten keyif almak lazım. En azından ben kışın kendime böyle bir söz verdim:) Benim tatildeyken yaptığım bakımların mantığım çok basit; tüm cildi ve saçları bol bol nemlendirme.  Detaylara gelince, önecelikle güneş ışınlarının en tehlikeli olduğu saatlerde güneşe çıkmamaya çalışıyorum. Bir de zaten açık tenli olduğum için yüksek faktörlü güneş kremimi yaz kış farketmeden ( kışın sadece yüzüme) kullanıyorum. Çok fazla bronzlaşmak gibi bir endişem yok, zaten bronzlaşamıyorum da:)

 Nem olayı saçım için de aynı. Çünkü deniz suyu, klor, güneş gibi yıpratıcı etkenler fazlayken ve bir de üstüne yüksek nem oranı da olursa saçlarım hem yıpranıp hem de kuru kabarık şekil almayan bir hale geliyor. Zaten ombre uygulamasından sonra biraz kuruma oldu. Bir de bu etkenlere -tabi bu sıcaklarda çok zor ama- maşayla saç şekillendirme işlemi ekleniyor benim için. Kendimce keşfim şu; yağ içeriği yüksek serumları veya diğer saç bakımı ürünlerini/ yağları duştan sonra ıslak saçıma uyguluyorum ve kuruyunca maşa yapıyorum. Böylece kuruma azalıyor ve saç şeklim o nemli havada ve sıcakta kabarmadan bozulmadan kalıyor.



  Deniz suyunun saçları kurutmak dışındaki faydası muhtemelen cildime. ayak ve el tırnaklarıma iyi gelmesi. Sadece ölü deriyi temizleyip nemlendirici uyguladıktan sonra. Ben çok pratik olduğu için tatilde de yanıma elektronik ayak törpümü alıyorum. Birçok mağazada  ilk çıktığı zamanlardaki indirimini kaçırmıştım ama Kliksa'da uygun fiyatlı buldum. Üstelik gönderim oldukça hızlı. Memnun kaldığım alışverişlerden. 

O zaman herşey tamamsa denizin güneşin tadını çıkarabiliriz.



1 yorum:

  1. Have a wonderful holidays!

    http://beautyfollower.blogspot.gr/

    YanıtlaSil

Yorumlarınız benim için gerçekten çok değerli ve bu yüzden elimden geldiğince cevaplamaya ve bloglarınızı ziyaret etmeye çalışacağım.

Reklam amaçlı link verilen yorumlar YAYINLANMAYACAKTIR!

Şimdiden çoooook teşekkürler:)))

Thank you very much for passing by. I'll get back to you Asap:)))

Hype me on Lookbook!