22 Temmuz 2015 Çarşamba

Plaja Giderken ; Mini Tulum, Rahatlık, Doğallık

Ayvalık'tan merhaba. Bayram tatilinin çogu yollarda geçtiği için bu güzel yeri bırakıp dönemedim. Buradaki doğal hayatı, sakinliği ve temiz havayı çok seviyorum. Bu doğallık da bana olduğu gibi yansıyor. Aynı bu fotoğraflarda oldugu gibi. Makyajsız , oldukça rahat plaja nasıl gidiyorsam öylece çekip yayınlamak istedim. Herşey güzel burada ama teknolojiden birazcık uzağım; mobil internetim bile pek iyi çekmiyor. O yüzden bulduğum azıcık internet bağlantısıyla bu yayını yapıp hemen kaçıyorum:)

Tulum / JumpsuitBuradan / get it here  Çanta ve Terlik / Bag and Slippers :mudo
Bandana / Scarf: Vintage ( Annemden) 







Tulum / Jumpsuit: Buradan / get it here
Çanta ve Terlik / Bag and Slippers :mudo
Bandana / Scarf: Vintage ( Annemden) 
shop the look


Beni sosyal medyadan da takip edebilirsiniz

Follow me on



11 yorum:

  1. Tatil havası yaramış canım maşallah ;) harika görünüyorsun

    YanıtlaSil
  2. tam plajlık olmuşsun :)

    iyi tatiller!

    YanıtlaSil
  3. canım çok hoş görünüyorsun böyle rahat kombinlere bayılıyorum :)

    YanıtlaSil
  4. Gerçekten doğal hayatın rahatlığı ve huzur veren tarafı fazlasıyla yansımış Melis' ciğim:) güzel zamanlar geçirdiğinden eminim. Şort tuluma bayıldım, rengi deseni ve duruşu çok şık ve cici. Bu desenlere zaten hayranken sendeki duruşu ise ayrı güzel görünüyor. Güzel günlerde giy tatlım. Sevgiler ve güzel dinlenceler :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. cnm benim çok teşekkür ederim. Gerçekten huzur dolu sakin bir yer ve oradan her seferinde yenilenip dönüyorum. Fotoğraflara böylece yansıması beni çok mutlu etti:)))

      Sil
  5. Merhaba :) Blogunuzu takipteyim. Bana da beklerim nurundelidolublogu.blogspot.com

    YanıtlaSil
  6. Tulum çok hoş canım sana çok yakışmış :)

    YanıtlaSil

Yorumlarınız benim için gerçekten çok değerli ve bu yüzden elimden geldiğince cevaplamaya ve bloglarınızı ziyaret etmeye çalışacağım.

Reklam amaçlı link verilen yorumlar YAYINLANMAYACAKTIR!

Şimdiden çoooook teşekkürler:)))

Thank you very much for passing by. I'll get back to you Asap:)))

Hype me on Lookbook!