2 Temmuz 2015 Perşembe

Hoşgeldin Temmuz ve Yeni Wishlist! | July Wishlist

  Herkese yaz gibi geçecek (en azından ramazan bitince) ve güzel yaz anılarıyla dolacak bir Temmuz diliyorum! Bu ay artık yaz havalarını hissetmeyi umarak yazlık parçalardan wishlist hazırladım. Bir türlü ısınmayan havalar ve yağmur hala uçuş uçuş elbiseleri, desenli eğlenceli parçaları giymemize izin vermedi ama bu ay sonundan beklentim çok.

 Bu arada birçoğumuzun severek alışveriş ettiği Sheinside müşterilerine daha iyi bir performans sağlamak için artık ''Shein'' oldu.  Birçok yurtdışı alışveriş sitesi arasında en iyilerinden olduğunu ve hiç sorun yaşamadığımı da söyleyebilirim. Özellikle son zamanlarda kaliteleri beni şaşırtarak artıyor. 

http://melislicious.blogspot.com.tr/
 Beyaz maxi elbise / Maxi dress
Tribal desenli çanta Tribal print clutch
Tribal güpürlü bluz / Tribal top
Açık omuz elbise / Off the shoulder dress
Beyaz tabanlı sandalet /  White sandals
Dantel kimono Black lace kimono
Beni sosyal medyadan da takip edebilirsiniz

Follow me on




7 yorum:

  1. ben de bakıp duruyorum siteye bu aralar bakalım ne zaman gözüm kararacak :-D

    YanıtlaSil
  2. The off the shoulder blue dress is my fave!

    YanıtlaSil
  3. Kesinlikle katılıyorum :) Şu havalar artık adam akıllı ısınsada renkli renkli uçuş uçuş elbiseler giyebilsek :))) Listeni sevdim.Çok hoş parçalar olmuş

    YanıtlaSil
  4. Merhaba blogunuzu ne hoş takibe aldım bende bekliyorum :)

    YanıtlaSil
  5. Sıcaklar geliyor, Melis'çiğim, uçuş uçuş kıyafetleri hazırla :))
    Sandaletler çok alımlı, bir o kadar da rahat görünüyor.
    Sevgilerimle

    YanıtlaSil
  6. ohh harıkalar bebek ozelıkle kımonolar nefıs :)

    YanıtlaSil

Yorumlarınız benim için gerçekten çok değerli ve bu yüzden elimden geldiğince cevaplamaya ve bloglarınızı ziyaret etmeye çalışacağım.

Reklam amaçlı link verilen yorumlar YAYINLANMAYACAKTIR!

Şimdiden çoooook teşekkürler:)))

Thank you very much for passing by. I'll get back to you Asap:)))

Hype me on Lookbook!