10 Temmuz 2015 Cuma

DIY / Geri Dönüşüm : Kanvas Tablodan Tıpalarla Mantar Pano Yapımı



 Mantar tıpalarla ev dekorasyon projeleri yapmayı çok seviyorum. Eski yayınlarımdan birinde tıpalarla nihale yaptığımdan beri istediğim miktarda tıpa bulamadığım için birşeyler yapamamıştım. Biraz araştırdım oradan buradan toplamayı başardım. İlk hedefim de aslında mantar pano yapmaktı. Ama pano olarak yapsam da yemek masamın üzerinde şekerliklerimi ve kaktüslerimi koyduğum bir tepsi olarak kullanınca daha çok hoşuma gitti. Şimdilik aşağıdaki fotoğraflarda görebileceğiniz gibi tepsi olarak kullanıyorum. Ama oldukça fonksiyonel birşey oldu nihale olarak bile kullanılabilir.


Elimde pek de beğenmediğim kanvas tablolar vardı. Kanvas kumaş kısımlarını sökerek resimsiz kısmı çerçeve kısmına gelecek şekilde yapıştırdım. Sonrasında ortadan ikiye kestiğim  mantar tıpaları çerçeve içine tam oturacak şekilde yapıştırdım. Tıpalar birbiriyle aynı olmadıkları için bu işlem biraz oyalayıcı. En son olarak da çerçeveyi en sevdiğim mavi tonuna boyadım.




Hem şekerliklerim hem de mini kaktüslerim için güzel bir alan oldu. O yüzden şu an için bir tepsi şeklinde kullanmaya devam ediyorum. Mantar tıpalarla nihale yapımını merak ederseniz yapım aşamalarına bu postumdan bakabilirsiniz.

Mutlu Haftasonları!

Beni sosyal medyadan da takip edebilirsiniz

Follow me on



8 yorum:

  1. efsane quality street kutusu :)))

    bu arada muzur ben, sayfamı taşıdım da :)

    YanıtlaSil
  2. AAa çok şeker çok tatlı bir çalışma olmuş Melis' ciğim, ister tepsi ister pano olarak çok orjinal bir fikir, harika bir değerlendirme, eline sağlık canım. Mavi renk ise ayrı güzel doğrusu bu güzel dekorasyon fikri için çok teşekkürler, denenesi bir güzellik. Eline sağlık canım:) güle güle kullan.

    YanıtlaSil
  3. Canım yine harikalar yaratmışsın, bayıldım eline sağlık. Zevkli insan olunca her dokunuş bir sanat eseri oluyor, güle güle kullan canım.

    YanıtlaSil
  4. Gayet şık. Ellerinize sağlık

    YanıtlaSil
  5. Meliscim çok değişik çok orijinal bir çalışma olmuş ellerine sağlık canım:) hele o mavi tonuna bayılıyorum. Sanırım şekerliğin kapağındakiyle aynı boya. Ben ona da bayılmıştım. İyi günler de kullan canım:)

    YanıtlaSil
  6. bayıldım bayıldımmm fikir harika, renk harika :)

    YanıtlaSil
  7. Ayy ne güzel olmuş !
    Doğal malzemelerle çalışmayı ben de çok seviyorum. Hem çok fonksiyonlu hem de şekerlikle takım olmuş. Mutfakta küçük notlarını iğneleyebileceğin pano olarak da kullanabilirsin. Ellerine sağlık, mutlulukla kullan canım.
    Sevgilerimle

    YanıtlaSil
  8. Güzel yorumları için herkese çok teşekkür ederim:)))))

    YanıtlaSil

Yorumlarınız benim için gerçekten çok değerli ve bu yüzden elimden geldiğince cevaplamaya ve bloglarınızı ziyaret etmeye çalışacağım.

Reklam amaçlı link verilen yorumlar YAYINLANMAYACAKTIR!

Şimdiden çoooook teşekkürler:)))

Thank you very much for passing by. I'll get back to you Asap:)))

Hype me on Lookbook!