19 Haziran 2015 Cuma

Yaz Trendi Tulumlar | Trend: Jumpsuits and Rompers

 Bu sezon bol bol göreceğimiz ve benim de giymekten çok keyif aldığım ''tulum trendine'' değinmesem olmazdı. Önümüzde bir bayram tatili olduğunu düşünürsek onun için de ön hazırlık olabilecek sezon trendlerinden oluşan  örnekler hazırladım. Favorilerinizi merakla bekliyorum;)

Plajda, tatil akşamlarında, gündüz gezi turunda hasır şapka ve bol bileklik ve hatta kimonoyla da çok hoş olabilecek bir model.



Sezon trendlerinden etnik desenler mini tulumlar yani romperla da çok eğlenceli olabiliyor. Tatilde her an bize eşlik edebilecek bir desen daha. Plajda mayo/bikini üzerine, yine şehir turunda...



Yine sezonun trendlerinden açık omuzlar mini tulum ve şifon detaylarıyla birleşince çok çekici, iddialı ve bir o kadar da romantik bir hava olmamış mı? Bu tulumla bir saç aksesuarı yeterli ve hoş bir tatil akşamı için hazırız!



Biraz daha iddialı olayım, tatildeyim bronzlaştım zaten ve özel bir akşam yemeğinde giyerim diyorsanız böyle hoş sırt dekolteli ve desensiz bir parça da tercih edilebilir.



Hep tatilde giyeriz dedim, minicik tulum örnekleri verdim ama tabi yaz günlerinde şehir hayatımız için de tulumlar çok rahat ve şıklar. Böyle tropikal desenli bir parça bence her zaman tercih edilebilir olması açısından favorilerimden.



  Biraz daha sportif ama eğlenceli bir model olsun diyorsanız da bu yakalı model çok hoş örneklerden biri. Klasiğe kaçmasın düz olmasın, eğlenceli olsun ve hatta iş hayatımda da tercih edebileyim diyenler için bir örnek olabilir.



Sıcak yaz günlerinde tiril tiril bol ve rahat bir penye tulum da iyi olurdu ben spor ayakkabılarımı giyer çıkarım diyenler için çok güzel bir alternatif. 


Klasik sevenleri de unutmadım. Düğün, özel davetler ve yemeklerde böyle bir tulumun altına giyebileceğiniz platform topuklularla bacak boyunuzu da uzatabilirsiniz.



Ben farklı tarzlara ve trendlere uygun olarak bunları seçtim. Ama çok daha fazla model görmek isterseniz buradan bakabilirsiniz.

4 yorum:

  1. Çok güzel bir wishlist hazırlamışsın canım. Shein e bayılırım zaten. Benim de çok ürünüm oradan.

    YanıtlaSil
  2. İlk görselde olan ve tropikal desenli tulum gerçekten çok hoş çok beğendim :)

    YanıtlaSil
  3. tulumlara ozellıkle bayılım canım kendıme cok yakıstırmasamda harıkalar

    YanıtlaSil
  4. Hepsi ayrı güzel, ben de karar vermekte zorlandım ama tropik desenli tulumu biraz daha sevdim;)) çok tatlı örnekler toparlamışsın, çok sevdim Melis ' ciğim.

    YanıtlaSil

Yorumlarınız benim için gerçekten çok değerli ve bu yüzden elimden geldiğince cevaplamaya ve bloglarınızı ziyaret etmeye çalışacağım.

Reklam amaçlı link verilen yorumlar YAYINLANMAYACAKTIR!

Şimdiden çoooook teşekkürler:)))

Thank you very much for passing by. I'll get back to you Asap:)))

Hype me on Lookbook!