15 Haziran 2015 Pazartesi

Siyah-Beyaz Geometrik Tulum | Geometric Print Jumpsuit


  Nihayet yaz geldi! Geçtiğimiz haftasonu artık iyice ısınan havalar ve kendini bolca gösteren güneşle birlikte bunu hissedebilmek çok güzel. Artık ne giyeceğimize karar veremediğimiz o kötü havalardan tiril tiril elbiselere, tulumlara, şortlara hızlı bir geçiş yapabiliriz. Tulumlar bu sezonun yine vazgeçilmez parçalarından ama benim zaten hep favorim oldular. Bir kere çok rahatlar ve kombinlemeleri de çok kolay. Tek bir tulum hem günlük, hem de yaz akşamlarına uyarlanarak kullanılabilir. 







Çanta& Sandalet / Sandals & BagMudo
Kolye / Necklace : Ben Yaptım / DIY by me
SHOP THE LOOK

15 yorum:

  1. Effortless chic! The jumpsuit look really good on you, I do love the way it fits you:) Nice choice! I can't but mention that this romantic hairstyle looks wonderful:) Besides, these photos are so captivating! It's a pleasure to see you smiling:)
    All the best!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Thank you so much sweetie:)))))
      kisses!

      Sil
  2. Çok çok yakışmış bayıldımmm

    YanıtlaSil
  3. Tulum giymeyi çok seviyorum hem şık hemde rahat :) Size de tulum çok yakışmış :))

    YanıtlaSil
  4. Tulum hiç kullanmadım bende denemekte fayda var desene :) çok yakışmış sanada canım su gibisin maşallah ;)

    YanıtlaSil
  5. Lovely hair style!

    http://beautyfollower.blogspot.gr

    YanıtlaSil
  6. tulum da kolye de çok güzel. Aaaa bişey unuttum en güzeli giyeni :)

    YanıtlaSil
  7. Ben de kısa tulumları seviyorum, tatilde süper oluyo :)

    YanıtlaSil
  8. Ama ben gozumu alamiyorum ki sizden!!! Sahanesiniz.

    YanıtlaSil
  9. Tulum çok rahat görünüyor, aynı zamanda çok da şık ! Her zamanki gibi harika görünüyorsun, Melis'çiğim ! Allah nazarlardan saklasın !
    Sevgilerimle

    YanıtlaSil
  10. cok yakısmıs canım tırıl tırıl harıka

    YanıtlaSil
  11. Çok şık , siyah ve beyaz desen ise her zaman favorim benim de, sana da ayrı yakışmış Melis ' ciğim, güzel günlerde giy;)).

    YanıtlaSil
  12. Tulumları çok severim :) Sanada çok yakışmış :))) Güle güle kullan cnm :)

    YanıtlaSil

Yorumlarınız benim için gerçekten çok değerli ve bu yüzden elimden geldiğince cevaplamaya ve bloglarınızı ziyaret etmeye çalışacağım.

Reklam amaçlı link verilen yorumlar YAYINLANMAYACAKTIR!

Şimdiden çoooook teşekkürler:)))

Thank you very much for passing by. I'll get back to you Asap:)))

Hype me on Lookbook!