26 Haziran 2015 Cuma

DIY Konserve Kutusundan Askılı Saksı Yapımı | DIY Flower Pot From Tin Cans



  Balkondaki çiçek çeşitleri çoğaldıkça onları daha dekoratif bir hale getirebilmek için farklı DIY projeleri deniyorum. Konserve kutularını değerlendirme fikrini de, atmak üzere olduğum konserve kutusunu acaba boyasam nasıl olur diyip bir deneme yaptığımda keşfettim. Bir-iki tane boyayınca çok hoşuma gitti ve bu sefer genelde donuk ürünler alsam da sadece kutusunu kullanabilmek için konserve aldım:)



Akrilik boya, su bazlı mat cila, halat ve konserveyi delmek için açacak ve çekiç ( veya ince uçlu bir bıçak ve çekiç) gerekenler. 





   Bu saksıları yaparken en zorlayıcı iş bir sürü delik açma işlemi. Konserve altlarındaki 4 delik çiçekleri sulama sırasında fazla sularının akması ve bitkinin çürüyüp ölmemesi için. Köşelerdeki toplam 3 delik de halat bağlantısını yapabilmek için. 
   
  Bu şekilde hem alt hem de üst köşelerden delik açıp alt kısımda düğümler içeride, üst kısımlarda düğümler dışarıda kalacak şekilde halatları geçirip düğüm atıyoruz.



  Henüz mor çiçeklerini göstermeseler de içlerine az su ve az bakım isteyen ''acem halısı'' ektim. Bir de ben izolasyonlu duvarı delerken sorun yaşarım diye 3 'lü saksımı balkonda bir boruya asıp bir köşeyi değerlendirdim. Tabi bu arada hala konserve kutusu toplamaya devam ediyorum. Boyanınca aldıkları bu bambaşka hal benim çok hoşuma gitti. Belki konserve kutularıyla başka DIY projeleri de gelebilir.
Beni sosyal medyadan da takip edebilirsiniz

Follow me on




17 yorum:

  1. Bayıldım!! Harika olmuşlar elinize sağlık :)

    YanıtlaSil
  2. Çok şeker görünüyorlar güzel bir fikir :) Deliklerden su akmıyormu peki?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Cnm çok teşekkürler. Bu bitki çok az su isteyen bir bitki o yüzden çok da sulanmadigi için bir sorun olmuyor

      Sil
    2. Yazımda da berlitmiştim bitkiyi acem halısı adı

      Sil
  3. Senin bu yeteneğine hayranım, ben uğraşamam bile! Ellerine sağlık, çok da tatlı olmuşlar :)

    YanıtlaSil
  4. Benim kutular da delindi, iki kat boyandı. Bir kat daha boyandığında hazır olacak. İki haftadır sürükleniyor. Sizinkileri de çok beğendim. Ellerinize sağlık.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bu güzel görüntü emeklere degiyor. Kolay gelsin size de. Merakla bekliyorum sonucu

      Sil
  5. renklere bayildim Cok guzel bir fikir . Ellerine sağlık 😊 Güle güle kullan .

    YanıtlaSil
  6. Nice idea!

    Have a lovely weekend :)
    beautyfollower.blogspot.gr

    YanıtlaSil
  7. Ay ne güzel bi fikir, harika olmus!

    YanıtlaSil

Yorumlarınız benim için gerçekten çok değerli ve bu yüzden elimden geldiğince cevaplamaya ve bloglarınızı ziyaret etmeye çalışacağım.

Reklam amaçlı link verilen yorumlar YAYINLANMAYACAKTIR!

Şimdiden çoooook teşekkürler:)))

Thank you very much for passing by. I'll get back to you Asap:)))

Hype me on Lookbook!