15 Mayıs 2015 Cuma

Etnik Nakışlı ve 70'lerden İlham | 70's Inspired


  İlkbahar yaz sezonundaki etnik, nakışlı ve 70'lerden ilham alan bohem detaylar mağazalarda yerini alırken benim de şimdiden en sevdiğim parçalar arasına girmeyi başardılar tabiki. Oldum olası bu etnik nakışlı bluzleri sevmişimdir zaten. Kimonolar ise birkaç senedir gardroplarımızın temel parçalarından oldular. Etnik işli detaylarım, ispanyol paça pantolonum, örgülü dağınık saçlarımla 70'lerin havasını ne kadar yansıttım bilemiyorum ama keşke bir zaman makinesi olsa da çok kısa süreliğine de olsa o döneme gidip gelsek, o ruhu atmosferi görebilsek...











,



Kimono: Buradan - get it here
Bluz / Top : Buradan / get it here
Pantolon / Pants: Topshop (eski /old)
Çanta/ Bag: Mango
Ayakkabı / Wedges: Stradivarius
Bileklikler / Bracelets: Ben Yaptım / DIY by me 
Kemer / Belt: Annemin / from my mom

15 yorum:

  1. çok güzel bir kombin olmuş cnm,kimono ve bluz uyumuna bayıldım:)

    YanıtlaSil
  2. Etnik işlemeler, kullanıldıkları dönem trendlerine göre uyarlanınca yeniden ve yeniden revaçta oluyorlar. Giyime farklı bir hava katıyorlar.
    Çok yakışmış Melis'çiğim ! 70 lere hiç gitme bence, gidersen de hiç oyalanma hemen dön :D
    Sevgilerimle

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim Nowa Hanım! Ben olaysız güzel anlara bi gidip gelivereyim:))))
      Sevgiler

      Sil
  3. Mavi ve beyaz birlikteliği yaz akşamlarına özellikle çok yakışıyor

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Benim de en sevdiğim iki renk yaz için

      Sil
  4. Bu ara 70ler modasından süet ve püsküllere takmış durumdayım ben de! :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynen ben de ama hala bir püsküllü çanta gibi birşey bulamadım:((( Bulsam bu kombinle de iyi giderdi:P

      Sil
  5. Son zamanlarda etnik ve nakışlı ürünler benimde dikkatimi çekti ben de yakın zamanda alayım dolapta bulunsun :)
    Kombinin çok yakışmış mavi ve beyaz uyumu şahane :)

    YanıtlaSil
  6. Etnik desenler herzaman favorim benimde canım,güle güle kullan çok yakışmış :)

    YanıtlaSil
  7. Oh, how pretty and attractive you are! I do love the way you look, the outfit turned out original, but chic!
    I can't but mention that those photographs turned out so great, the background is also very attention catching. You live in a beautiful place!
    Wish you a wonderful day ahead!

    YanıtlaSil
  8. Lovely top!

    http://beautyfollower.blogspot.gr

    YanıtlaSil
  9. Çok güzel parçalar seçmişsin Melis' ciğim , çok yakışmış tam baharlık fotoğraflar da bir harika, Bahar havasını iyice hissettirdin:).

    YanıtlaSil
  10. Kimono süper kırmızı pantolon ile çok güzel uyum sağlamış ama içinde ki düz bir bluz olsaydı daha hoş olur gibi geldi bana sevgiler :)

    YanıtlaSil
  11. Etnik desenleri hep çok sevmişimdir, bunlar da çok güzelmiş.

    YanıtlaSil

Yorumlarınız benim için gerçekten çok değerli ve bu yüzden elimden geldiğince cevaplamaya ve bloglarınızı ziyaret etmeye çalışacağım.

Reklam amaçlı link verilen yorumlar YAYINLANMAYACAKTIR!

Şimdiden çoooook teşekkürler:)))

Thank you very much for passing by. I'll get back to you Asap:)))

Hype me on Lookbook!