11 Mayıs 2015 Pazartesi

Bu Aralar Saç Bakımımda Favorilerim


Kullanmaktan memnun kaldığım ve yayınlamak istediğim o kadar ürün var ama ben fırsat bulup bir türlü yayınlayamıyorum. Saç şekillendirmede sürekli olarak maşa kullandığım için özellikle saç uçlarım için iyi nem veren ürünler tercihim.

1- Gliss 7 Besleyici Bakım Yağı içeren Sıvı Saç Kremi: Sıvı saç kremi sürekli olarak kullandığım ürünlerden. Hiç bir zaman kullanımını bırakamıyorum çünkü bırakınca çok fark ediyor, saçlarım kuruluğu hissediyorum. Bazen Elseve'nin sıvı saç kremini kullanıyorum o da oldukça güzel.

2- Down Under Naturals Argan Oil Saç Bakım Serumu: Bu ürünü de uzun zamandır kullanıyorum ve oldukça memnunum. Saç uçlarına güzel nem veriyor, pürüzsüzleştiriyor. Dipler hariç saçımın bütününe uygulayınca kabarıklığını alıyor, dalgalarım daha güzel oluyor.

3-  HC Hair Care Ovex Hızlı Saç Kurtarma Terapisi: Bu marka Eskişehirli Blogger buluşmamızın sponsorlarındandı. Deneyebilme şansımız olduğu için oldukça mutlu olduğum ürünlerden. Hafif suyu alınmış saça uyguluyorum. Verdiği yumuşaklık ve nem çok iyi. Hatta uzun zamandır Watsons'ın Avacadolu Saç Cilasını kullanmaktan vazgeçip bu ürüne döndüm. İncelemek isteyenler için firmanın sitesi: http://www.sacbakim.com/hc-ovex

4- Nature Elle %100 Saf Argan Yağı: Gerçekten de %100 Argan Yağı bu ürün ve Fas üretimi. Bim'deki aktüel ürünlerde denk gelmişti ve öylesine almışım. Çok çok güzel bir yağ. Sadece saçıma değil ara ara yüzüme de kullanıyorum. Saçlarımı yıkamadan önce dipleri de dahil uyguayarak bekletebildğim kadar bekletiyorum.  Keşke tekrar denk gelse de alsam dediğim ürünlerden. Gören duyan olursa söylesin bana:))))

5- Moshos Garden Argan& Ylan Ylang Saç Bakım Kompleksi: Yine Eskişehirli Blogger Buluşmamız sayesinde tanıştığım bir marka. Bu marka koruyucu madde bile içermeyen doğal bitkisel yağlı içerikleri zaten beni ilk başta cezbetmeyi başarmıştı. Bu ürün de yine tamamen yağ karışımından oluşan bir ürün. Kuru saç uçlarını adeta neme doyuran çok güzel bir karışım. Ben iki şekilde kullanıyorum; saçlarımı yıkamadan önce uygulayıp yine bekletebildiğim kadar bekletip saçlarımı yıkıyorum. Diğer yol ise yıkanmış saçlarıma özellikle saç uçlarıma uygulayıp saçlarımı kurutuyorum. Benim gibi saçlarını sürekli dalgalı/maşalı kullananlar için ve ısı ile şekilllendirenler için harika bir ürün. Nemden kabaran saçlar için de çok etkili. İncelemek isteyenler için firmanın sitesi: http://www.moshosgarden.com/

4 yorum:

  1. It is time to take care of my hair ;)

    http://beautyfollower.blogspot.gr

    YanıtlaSil
  2. canim ne guzel bilgilendirici bir yazi olmus bu boyle :) bende lorealin yagini kullaniyorum aylardir epey memnunum :)

    YanıtlaSil
  3. Argan oil bakım serumu devamlı kullandığım ürünlerden benim de ♥
    Moshos'un yağını denemedim ama kabaran saçlara uygun dedin ya hemen incelemeye gidiyorum sitesine.

    YanıtlaSil

Yorumlarınız benim için gerçekten çok değerli ve bu yüzden elimden geldiğince cevaplamaya ve bloglarınızı ziyaret etmeye çalışacağım.

Reklam amaçlı link verilen yorumlar YAYINLANMAYACAKTIR!

Şimdiden çoooook teşekkürler:)))

Thank you very much for passing by. I'll get back to you Asap:)))

Hype me on Lookbook!