17 Nisan 2015 Cuma

Zürafa Desenli Gömlek


  En sonunda havalar güzelleşmeye başladı ve biz de baharı hisseder olduk. Şanslıyız ki bu güzel havalarda biraz tatil biraz aile ziyareti amacıyla eşimin memleketine geldik. Burası İzmir'in şirin ve güzel bir ilçesi. Şu an herşey o kadar güzel geliyor ki; sahil kenarında yürüyüşlerimiz, açık havada oturabilme ve güneşi hissedebilme keyfi, ailemizi görmenin mutluluğu.... Haftasonu dönüşümüzün gelmesini hiç istemiyorken sizinle buradan birkaç fotoğraf paylaşmak istedim. Tabi daha fazlasını da gelecek:)




 Gömlek / Shirt: H&M
Tayt / Leggings: Topshop
Ayakkabı / Loafers: Elle
Çanta / Bag: İpekyol

13 yorum:

  1. Cute shirt, wonderful yellow bag!

    http://beautyfollower.blogspot.gr

    YanıtlaSil
  2. haftasonu öncesi harika bir post olmuş canım :) deniz ve güneş görmek için ölüyorum :) gömleğin çok güzel bayıldım :)

    YanıtlaSil
  3. Canımmm, ne güzelsin, nasıl özlemişim seni! Ne zamandır bakamıyordum hiç bloglara. Fotoğraflar harika:)

    YanıtlaSil
  4. Yazı özledik gerçekten, tam bahar zamanına denk gelmiş tatiliniz ne kadar iyi olmuş bol keyifler canım :)

    YanıtlaSil
  5. Ay gömlek çok hoş ve aşırı cok yakısmıs Bayıldım kombine:)

    YanıtlaSil
  6. Hava güzel, kız güzel, zürafalar güzel...
    Sevgilerimle

    YanıtlaSil
  7. Deniz de siz de çok güzel görünüyorsunuz.

    YanıtlaSil
  8. Çok cicisin canım. Ayrıca modelliğinde süper....

    YanıtlaSil
  9. gömleğe bayıldım. sana da çok yakışmış canım.;)

    YanıtlaSil
  10. Harika görünüyorsun çok sade bir şey giysen bile sende farklı bir havaya bürünüyor :)

    YanıtlaSil
  11. Çok güzel bir yayın olmuş Melis ciğim. Baharı ve güzel havaları beklerken, iyi geldi fotoğraflar:). Gömleğini bayıldım canım, güzel günler de gi, tüm detayları çok sevdim. Öpüyorum çok.

    YanıtlaSil
  12. siyah ve beyaz benim renklerim zaten. Sana da çok yakışmış.

    YanıtlaSil
  13. Güzel yorumlarınız için hepinize çok çok teşekkür ederim çoook mutlu oldum:))))))))))))

    YanıtlaSil

Yorumlarınız benim için gerçekten çok değerli ve bu yüzden elimden geldiğince cevaplamaya ve bloglarınızı ziyaret etmeye çalışacağım.

Reklam amaçlı link verilen yorumlar YAYINLANMAYACAKTIR!

Şimdiden çoooook teşekkürler:)))

Thank you very much for passing by. I'll get back to you Asap:)))

Hype me on Lookbook!