6 Nisan 2015 Pazartesi

Blazer Yelek ve Slip-on



 Yine moda yazılarıma bir ara verip döndüm. Sanırım kendimce baharın gelmesini bekledim. Şimdi baharla birlikte daha çok yer gezme, yenilenme, enerjiyi yükseltme zamanı.

 Bu ara mevsim ne giyeceğimizi bilemediğimiz mevsimlerden. Biraz güneş görünce hemen açılıp aslında soğuk olan havaya aldanıp ne olduğunu anlamadan hasta yatabiliriz. Ben de tam hastalanmamak için savaş verirken oldukça halsiz bir şekilde çekildim bu fotoları. Kurtarıcı ve basic görünümün havasını değiştiren siyah yeleğim ve yeni slip-on 'larım bu aralar favorilerim. 

 Eskiden çok kullandığım o kısa yeleklerin yerini böyle blazer tarzı uzunları aldı. Daha maskülen ve şık da oldu. Yazın mini elbiseler ve şortların üzerine; crop topları biraz kamufle etmekte;  jeanlerle her daim; daha da maskülen bir görünüm için yüksek belli pantolon ve beyaz gömlekle kombinlenebilir.






Yelek / VestBuradan  - Get it here
Bluz / Top: H&M
Jeans: Asos
Slip-on: Elle
Çanta / Bag: Mudo

6 yorum:

  1. Geçen seneden beri slip-on'lar nasıl da tuttu di mi, insanların ayaklarının rahatlamaya ihtiyacı varmış resmen :D Ben de bu modele bayıldım canım, güle güle giy daha çok kombinlerde görelim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkür ederim cnm, ben de geçen seneden beri çok beğeniyordum ama ayağıma yakışan bi tane beğenemedim ama bu sene beyaz tabanlı bu loafer tarzları türeyince tam istediğimi buldum dedim:)))

      Sil
  2. Şu yeleklere bir ısınamadım ama püsküllü her şeye varım! ♥

    YanıtlaSil
  3. Bu tarzı çok sevdim canım, bende uzun bir yelek istiyorum bakalım ne zaman olacak :) çok güzelsin herzamanki gibi öpüyorum.

    YanıtlaSil
  4. Aman havalara dikkat, bugün Eskişehir'de yine kar yağıyor.
    Bu rahat, spor tarz bu dönem için çok uygun. Yine çok yakışmış, yine çok güzelsin !
    Sevgilerimle

    YanıtlaSil
  5. Harika bir yelek Melis' ciğim yeni gördüm ve bayıldım. Blazer yelekleri kesinlikle ben de beğeniyorum. Güzel günlerde giyilsin.

    YanıtlaSil

Yorumlarınız benim için gerçekten çok değerli ve bu yüzden elimden geldiğince cevaplamaya ve bloglarınızı ziyaret etmeye çalışacağım.

Reklam amaçlı link verilen yorumlar YAYINLANMAYACAKTIR!

Şimdiden çoooook teşekkürler:)))

Thank you very much for passing by. I'll get back to you Asap:)))

Hype me on Lookbook!