29 Nisan 2015 Çarşamba

Haki Military Ceket ve İki Çizgili Kombin


 Bu aralar en çok giydiğim parçalarım bu haki ceketim ve çizgili parçalarım sanırım. Çizgiler zaten sezonun trendlerinden. Çizgilinin klasik dokunuşuna biraz canlı renkler katmak ise onu daha eğlenceli bir hale getiriyor.

 Bu sefer bir değişiklik yapıp aynı ceket, çanta ve ayakkabıyla, farklı çizgili parçaları kullanarak iki farklı günden kareler paylaştım. Bu parçaları birçok farklı şekilde daha kullanacağıma eminim. Acaba siz en çok hangisini beğeneceksiniz?







                                                               ------------------------------------------


Diğer bir kombin ise bu yaz ve bahar boyunca giymekten bıkmayacağımı düşündüğüm çizgili kalem eteğimle. Kalem etek spor ayakkabı ikilisini çok seviyorum. Hatta bu aralar çok fazla kalem etek-stiletto gördüğüm ve bıktığım için kalem eteği özellikle spor ayakkabı ile giymek istiyorum:) 





Ceket / Coat: Persunmall
Çanta / Bag: Mango
Sneakers: Nike

Çizgili Bluz / Striped Top: Mango
Gri jean / Grey jeans: Oxxo

Çizgili Etek / Striped Skirt: Toad&Co
Siyah Bluz / Black Top: Oxxo

12 yorum:

  1. Bana çizgiliyle gelin, ne var ne yok hepsini alırım <3 Kalem eteği spor ayakkabıyla ayrıca beğendim, işte insanın bacakları uzun olunca fıstık gibi duruyo zaten :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkür ederim cnm:)))) ben de bu aralar hep çizgili birşeyler istiyorum hiç bu kadar çok çizgili giydiğim bir dönem olmadı:P

      Sil
  2. Hi, sweetie! I haven't seen you for a long time, how are you doing?
    I must say you look wonderful, the outfit is so feminine and chic! That coat looks cool:) Besides, those snapshots are so lovely!
    Have a fabulous time!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hi sweetie, thanks for asking, I'm doing fine! I miss your lovely posts and comments. It's very nice to see you again:)))
      And thanks for your comment! Keep in touch
      kisses:)

      Sil
  3. Melisçiğim her halin ayrı güzel ! İyi parçalar seçmesini ve kendine yakıştırmasını iyi biliyorsun. Pantalonla daha spor, etekle daha kadınsı havan olmuş ama şıklık baki !
    Sevgilerimle

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Güzel yorumlarınız için çok teşekkür ederim Nowa Hanım:)))
      Sevgiler!

      Sil
  4. gri jean tam aradığım renk ve kesimde. Sana da çok yakışmış canım.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim, ben de bu modeli çok severek almıştım:)))

      Sil
  5. Etekle daha güzel olmus sanki çok begendim;)

    YanıtlaSil
  6. Çok yakışmış :) Çizgili ürünlere ben bu aralar takmış durumdayımmm :)

    YanıtlaSil
  7. Bayıldım bu cekete! Çok severim haki ve militer ceketleri. İki kombin de çok güzel olmuş. Harika görünüyorsun canım. Kalem etek spor ayakkabı ikilisi benim de favorim:)

    YanıtlaSil

Yorumlarınız benim için gerçekten çok değerli ve bu yüzden elimden geldiğince cevaplamaya ve bloglarınızı ziyaret etmeye çalışacağım.

Reklam amaçlı link verilen yorumlar YAYINLANMAYACAKTIR!

Şimdiden çoooook teşekkürler:)))

Thank you very much for passing by. I'll get back to you Asap:)))

Hype me on Lookbook!