9 Nisan 2015 Perşembe

Bahar için Alışveriş Fikirleri | Spring Wishlist

  Hala gelemeyen bir bahar var ama baharlık kıyafetlerimizi ortaya çıkarmak, trendlere bakmak ve yeni alışverişler yapmak keyfimizi yerine getirebilir. Bahar trendlerine detaylı yazılarımla yer vereceğim ama ondan önce online alışverişimde seçmeyi düşündüğüm bazı parçaları paylaşmak istedim.
 Siyah beyazın, özellikle çizgililerin ve geometrik desenlerin; 70'leri etnik, bohem detaylarının, loafer görünümlü sneakerların  çok popüler olduğu sezon bu sezon.
 Peki sizin bahar wishlist'inizde neler var?



1-  Püsküllü bluz - Tassel Blouse 
2- Gümüş beyaz tabanlı snekers -  Silver Square Toe Lace Up Flat Shoes
3- Nakışlı-etnik bluzV Neck Embroidered Loose Blouse
4-Geometrik desenli elbise-  Geometric Print Dress
5- Çizgili bluz  - Striped Appliques Crop T-Shirt
6-Püsküllü çantaBlack Tassel Bag

7 yorum:

  1. 5 & 6 are so great!

    http://beautyfollower.blogspot.gr

    YanıtlaSil
  2. Şubat soğuğuna sahip nisan yaşıyoruz ama yine de bahar alışverişi yapmadan olmaz.

    YanıtlaSil
  3. Bu siteye bayılıyorum. Senin için de tıkladım Canım ;)

    YanıtlaSil
  4. Ben de bi liste yapmaya çalışıyorum ama, havalar içimi kararttığından devamı gelmiyo bi türlü :(

    YanıtlaSil
  5. Çok güzeller :) tam ilham alınacak parçalar seçmişsin canım.

    YanıtlaSil
  6. Geometrik elbiseyi pek beğendim.

    YanıtlaSil
  7. The stripped top and the bag are very nice!

    http://beautyfollower.blogspot.gr

    YanıtlaSil

Yorumlarınız benim için gerçekten çok değerli ve bu yüzden elimden geldiğince cevaplamaya ve bloglarınızı ziyaret etmeye çalışacağım.

Reklam amaçlı link verilen yorumlar YAYINLANMAYACAKTIR!

Şimdiden çoooook teşekkürler:)))

Thank you very much for passing by. I'll get back to you Asap:)))

Hype me on Lookbook!