17 Mart 2015 Salı

Instadaily | Instagram Günlüğüm

Bu aralar yine buraları biraz ihmal ettim sanki. Bahar bir gelsin bol çekim, yeni yapacağım baharlık kolyelerim... bol paylaşımla gelmeyi planlıyorum. Instagramda biraz daha aktifim. Bol sunumlu, bol ''kalorili'' Instagram'ım dan detaylar bunlar:) 
Takip etmek isterseniz: https://instagram.com/melisliciousblog/


  • ''Tchibo Cafissimo Classic''den sonra evdeki kahve keyiflerim daha bir keyif haline geldi. Bağımlılık yarattı gibi birşey. Bir de çikolata parçacıklı ve yaban mersinli bu kurabiyeden bol bol yapıyorum.
  • İlk brownimi yaptım geçen gün. Sakızımsı kıvamda oldu. İlk deneme için bu kadar lezzetli olmasına ben bile şaşırdım. Zaten hemen tükendi evde:)
  • Bol çikolata bol kahve.... Kaktüslerimin de bakım zamanı geldi. 




  • Yeni benekli orkidem. Orkide bakımı hakkında biraz daha fazla bilgi toplar oldum bu aralar. Bir de bu değişik bir tutku hep daha çok orkide istiyor insan.
  • Baharlık, yazlık bol püsküllü, doğal taşlı ve tabi ki deri detaylı kolyeler yapma çabasındayım. Çok fazla fikir var kafamda toparlanması gereken. Benim takı yapma sürecim uzun sürüyor. Önce tasarlama aşamaları var.
  • Değişik bir doğal taş buldum. Çok kolay ama günlük olarak çok kullanılabilecek bir DIY kolye yaptım.
  • Moda yayınlarımı aksattım ama bahar trendlerinden haberdar olmaya devam ediyorum. Siyah-beyaz ağırlıklı ve bir de 70'lere dönüşün yaşandığı bir sezon geliyor.

12 yorum:

  1. benim de kahve makinam Tchibo Caffissimo , çok memnunum gerçekten, bir de geçen hafta çikardiklari kapsul çaylarini denedim (frambuazli, vanilyali ve siyah cay) performans bekledigimin de ustundeydi. guzel geçsin gununuz! Orkideler gerçekten bir tutku, 5 tane oldu benimkiler ama hic boyle bebeklisinden yok. sanirim bol isikli direk gunes almayan yerlerini sevdilermi degmeyin keyiflerine, ha 2 haftada bir 1 butun gun kireçsiz suda birakiyorum ve aksamina sudan cikariyorum, ha bir de haftada bir falan da fis fis suyu seviyolar sanki parfumlenirlermis gibi boyle de kaprisliler yani

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. kapsül çayları hiç denememiştim mutlaka denemeli o zaman. Orkiderle iligili ne kadar güzel önerileriniz varmış orkidelerle ilgili, mutlaka bol bol paylaşın bizimle bunları:)))

      Sil
  2. bende bloğu da instagramı da aksattım bu ara :(
    baharda canlanan tabiat gibi bizim bloglar da canlanır inşallah :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ah sorma ben de çoook fazlasıyla özellikle blogumu ama baharda dönmeyi planlıyorum:)))

      Sil
  3. Melis'çiğim yaptığın bu lezzetli tatlılardan sen de yiyor musun :) Orkidene bayıldım, kolye taşının rengine de. Yeni kolye ve bilekliklerini merakla bekliyorum, ilham ve tasarımlar epey birikmiştir.
    Sevgilerimle

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bol bol yiyorum Nowa Hanım hatta düğünden sonra biraz kilo aldım bile:))) gerçi iyi oldu aşırı zayıflamıştım. İşallah yeni projeler gelecek yakında
      sevgiler

      Sil
  4. What a nice overview - and so much chocolate :) makes me hungry!
    xx

    YanıtlaSil
  5. Yummy post!

    http://beautyfollower.blogspot.gr

    YanıtlaSil
  6. Moda yazilarini özledim acikcasi bol görselli ic acici olanlardan :)

    YanıtlaSil
  7. Canım İnstagramdan da takip ettiğimden detayları biliyorum ama bilmeyen arkadaşlarımız için ya da instagramı kullanmayanlar için bu yayınlar çok iyi oluyor bence, tüm detaylar çok hoş olmuş gerçekten. Tüm detayları çok beğendim kuşlu bardak ayrıca favorim, çok sevdim canım.

    YanıtlaSil

Yorumlarınız benim için gerçekten çok değerli ve bu yüzden elimden geldiğince cevaplamaya ve bloglarınızı ziyaret etmeye çalışacağım.

Reklam amaçlı link verilen yorumlar YAYINLANMAYACAKTIR!

Şimdiden çoooook teşekkürler:)))

Thank you very much for passing by. I'll get back to you Asap:)))

Hype me on Lookbook!