6 Şubat 2015 Cuma

Shades of Green | Yeşilin Tonları



 Bu kış benim için çok yeşil geçti diyebilirim. Hep sevdiğim bir renkti ama alışverişlerimde mavinin yerini yeşil biraz daha fazla almaya başladı. Hem yeşil hem mavi beni mutlu eden renkler nedense.


Suet bileklik / Suede bracelet: Ben yaptım | DIY
Mumlu pantolon / waxed pants: Oasis  
Yeşil süetli tayt / leggins with suede detail: Zara
Çanta / Bag: (Postlarımda birkaç kez kullanmıştım ama çok sevdim daha kullanırım:)- Ninewest
Bere / Beanie: Park Bravo
Yeşil cam saksı / Green vase: H&M Home
Mum / Candle: Ikea
Şamdan / Candlestick: English Home

9 yorum:

  1. Beautiful post! I love green :)
    xx

    YanıtlaSil
  2. Resmen bayıldım ben bu fotoğraf karelerine, senin sayende bende yeşil sever oldum :) bileklik çok güzel bende severek kullanıyorum, eline sağlık canım

    YanıtlaSil
  3. Canım yeşili özellikle koyu yeşili bende çook seviyorum , en çokda senin saç rengine yakıştırıyorum yeşili , bu arada beren çoooook güzelmiş :)

    YanıtlaSil
  4. Zaman zaman bazı renkleri daha çok kullanma ihtiyacı duyuyoruz. Kim bilir belki bir eksiğimizi tamamlıyoruz veya o renkten güç alıyoruz.
    Sevgilerimle

    YanıtlaSil
  5. Yesil en sevdigim renklerden tüm tonlari kabulümdur :)

    YanıtlaSil
  6. Favorilerim: 1. Senin yaptığın bileklik, 2. O güzel çanta, 3. Bere. Harika hepsi. Öpüyorum tatlım:)

    YanıtlaSil
  7. Yeşil benim için de aynı anlamları taşıyor, iç açıcı ruh ısıtıcı huzur veren bir renk mavi gibi aynı zamanda, yeşile tuttum biraz daha fazla olsa da özellikle senin seçtiğin tonları ise çok çok güzel buldum, bileklikten bende de oluduğu için şanslıyım. Bilekliğe hakkını verecek kombinler hazırlayabilirim umarım. Bu arada tüm detaylar çok sıcak ve iç açıyor, huzur veriyor.

    YanıtlaSil
  8. Canım sana emınım cok yakısırrrr :) hepsını askla kullan tatlım

    www.kuzununannesi.com

    YanıtlaSil
  9. I like the beanie!

    http://beautyfollower.blogspot.gr

    YanıtlaSil

Yorumlarınız benim için gerçekten çok değerli ve bu yüzden elimden geldiğince cevaplamaya ve bloglarınızı ziyaret etmeye çalışacağım.

Reklam amaçlı link verilen yorumlar YAYINLANMAYACAKTIR!

Şimdiden çoooook teşekkürler:)))

Thank you very much for passing by. I'll get back to you Asap:)))

Hype me on Lookbook!