13 Şubat 2015 Cuma

Sarı Etek ve Kazayagı | Yellow and Houndstooth



  Kışın bu kadar neon giymek benim için yeni sayılır.  Hem bu kadar çok sarı giydiğim bir dönem olduğunu hatırlamıyorum. Sarışınlara çok yakışmaz diye bir algım vardı eskiden. Ama artık buna pek aldırmadan bol bol giyiyorum. Bir de bu neonlarla siyah-beyazlı kırçıllar, kazayağı desenliler, çizgililer çok iyi gidiyor. Arada denemeli böyle:)





Etek / Skirt : Buradan - Get it here
Kazak / Sweater: Mango
Kaban / Coat: Sheinside
Çanta / Bag: Mango
Çizme / Boots: Mudo

SHOP THE LOOK


33 yorum:

  1. çok çok hoş olmuş kombinin :) kim demiş sarışanlara yakışmaz diye şahane olmuş tatlım ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. cnm çok teşekkür ederimmm:)))))

      Sil
  2. Aaay o eteğin modeli ne değişikmiş. Aynen bende öyle düşünürdüm ama ilk kez hardal rengi kullanmaya başladığımdan beri yanlış bir önyargı olduğunu anladım canım. Valla yine çok şıksın. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkür ederim cnm bana da çok değişik gelmişti eteğin modeli böyle bir parçam olsun istedim:))) artık ben de bol bol sarı giyiyorum:P

      Sil
  3. siyah sarı çok yakışmış canım, harika görünüyorsun <3

    YanıtlaSil
  4. Çok yakışmış gerçekten sarı renk sana canım , harikasın yine :) öpüyorum

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkür ederim cnm çok mutlu oldum:)))

      Sil
  5. Eteğin rengi ve modeli şahane :) Çokk yakışmışş :)

    YanıtlaSil
  6. farklı ve şık. ayrıca bu model eteği ilk kez görüyorum çok güzelmiş. sevgiler...

    YanıtlaSil
  7. Çok ama çok beğendim model renk harika size de çok yakışmış elinize sağlık♡♡♡

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkürler! gerçi ben dikmedim sadece giydim ama:)))

      Sil
  8. Çok şıksın sen zaten güzel kombine yapıyorsun iyi günlerde giy sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkür ederim Nevin Hanım:)))

      Sil
  9. Çok şık ,harika görünüyorsunuz :)

    YanıtlaSil
  10. Eteğin modeline bittim, keşke montunuzu çıkarıp etek modelini yakından görebilseydik dikmek için:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkür ederim. Aldığım sitenin linkini vermiştim orada detaylar daha iyi görünüyor isterseni inceleyebilirsiniz:)

      Sil
  11. Sarı ile siyah kombinini çok severim Çok yakışmış sana canım :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ben de çok seviyorum sarı ile siyahı:))) çok teşekkürler!

      Sil
  12. Eteğin modeli çok çarpıcı, rengi de öyle. Ve bu kadar iddiali bir parçayı çok iyi dengeleyerek kombinlemişsin. Güle güle giy canım, çok yakışmış.
    Sevgilerimle

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkür ederim Nowa Hanım böyle değişik birşey olsun istedim bu sefer beğenmeniz beni çok mutlu etti:)))
      sevgiler

      Sil
  13. Etekdasım cok yakısmıs ve sahane komınlemıssın...bu kara gunde ruhumuzu aydınlattın..artık her yer aydınlansın..sevgılre

    www.kuzununannesi.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederiö cnm. Aaa sende de mi var bu etekten görmemiştim:))) yayınım eski aslında bu son günlerde yaşadığımız kötü olaydan önce yayınlamıştım. sevgiler

      Sil
  14. Your skirt is great!

    http://beautyfollower.blogspot.gr

    YanıtlaSil
  15. rengi ve modeli harika güle güle kulan :)

    YanıtlaSil
  16. İşte bu ya ! bayıldım kombinin her detayına , renklerine , eteğinin modeline
    Bir sonraki mavi kabanlı kombininde güzel ama benim favorim bu , öyle güzel ve şıksınki , öpüyoorum tatlım :)

    YanıtlaSil

Yorumlarınız benim için gerçekten çok değerli ve bu yüzden elimden geldiğince cevaplamaya ve bloglarınızı ziyaret etmeye çalışacağım.

Reklam amaçlı link verilen yorumlar YAYINLANMAYACAKTIR!

Şimdiden çoooook teşekkürler:)))

Thank you very much for passing by. I'll get back to you Asap:)))

Hype me on Lookbook!