25 Şubat 2015 Çarşamba

DIY Kendin Yap : Dantel Uçlu Etek




 Bu kış en çok giydiğim parça muhtemelen bu DIY etektir. Hem çok rahat hem de şık buluyorum. Sezonun da en trend parçalarından. Özellikle opak çoraplar ve salaş uzun kazakların altına çok güzel duruyor. Kışın başından beri de yapmayı da istiyordum. Eskişehir'e gidip istediğim parçaları bulduktan sonra da nihayet yapabildim.

  • Düz çelik örme gibi kumaştan bir etek buldum. Sıradan bir butikten bulabilirsiniz veya dikebilirsiniz. Vücuda oturan değil hafif bol ve çan duran bir etek olmalı. Dar olduğunda bu salaş ve hoş havayı vermiyor.
  • Dantel olarak güzel kalitede, çok da frapan olmayan bir tercih yapmak istedim. Biraz farklı çok naylon görünümlü olmayan bir dantel kullanmakta yarar var.
  • Dileğim uzunlukta kestim; bu etekler kazakaltı etekler gibi oldukları için uçlarının kazağın altından görünmesi daha hoş oluyor.
  • Kesim, dantel bulma aşamalarından sonra, terzimden dikmesini rica ettim. Çünkü hala dikiş dikmiyorum ve elimde dikme riskini göze alamadım. Kumaşı içine kıvırıp pot yapmasını istemediğim için kesilen yerin uçlarına overlok çektirip tek bir dikişle de dantelin dikimi halletti. Yani dikiş dikenlar için oldukça kolay bir proje:)



Bu etekle diğer bir kombinimi görmek isterseniz:
 buradan ulaşabilirsiniz.

-------------
Beni sosyal medyadan da takip edebilirsiniz

Follow me on


25 yorum:

  1. süpersin ya çok hoş olmuş :) ne kadar zarif :)

    YanıtlaSil
  2. Çok şık olmuş ,ayrıca da çok yakışmış ,güle güle giyin♡♡

    YanıtlaSil
  3. İşte basic bir parçanın nasıl şık bir giysiye dönüşebileceğinin harika bir örneği. Basit gibi görünüyor ama düşünceden uygulamaya kadar itinalı bir süreç geçirmiş. Ellerine sağlık güle güle giy canım.
    Sevgilerimle

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkür ederim Nowa Hanım, ne kadar güzel yorumlamışsınız çok motive oldum:)))
      sevgiler

      Sil
  4. Bende çok seviyorum bu görüntüyü
    salaş ve şık ama bu uzunlukta o muhteşem renkli kazağı nereden bulduğunu söylemelisin kuzum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkür ederim tatlışım:)))) Kazak Next'ten di. Ama birkaç sene olmuştu alalı

      Sil
  5. çok zarif bir etek olmuş :)

    YanıtlaSil
  6. Ben çok beğendim :) Pratik olmasına rağmen çok şık ve tatlı durmuş :))
    İyi günlerde mutlulukla git tatlım , kocaman öpüyorum :))

    YanıtlaSil
  7. Yine döktürmüşsün *-* ah keşke benim de elim gitse böyle şeyler yapmaya! :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkür ederim cnm:))))) ben de uzun zamandır yapmıyordum ee artık bi el atayım dedim:P

      Sil
  8. Sahane olmus canim gule gule kullan ;)

    YanıtlaSil
  9. Bayıldımmmm ellerine sağlık çok yakışmış :)

    YanıtlaSil
  10. Ttalım cok guzel olmus ellerıne saglık terzının senın de fıkrıne saglık

    www.kuzununannesi.com

    YanıtlaSil
  11. Bu eteği gördüğümde hayran kalmıştım zaten. Seçimlerde işçilikte harika olmuş canım eline sağlık :) sana da çok yakışmış, süper görünüyorsun.

    YanıtlaSil
  12. Ya harikasin gercekten cok hos bi hava katmis o dantel ve kazakla kombinlemeni cok sevdim :)

    YanıtlaSil
  13. Çok tatlı birşey çıkmış ortaya; ) çok beğendim. Çok şık duruyor canım, çok güzel fikir ve uygulama :)

    YanıtlaSil
  14. Gercekten cok chic durmus. Ben he rne kadar kullanmaya cesaret edemesemde(dantelin hicbirdetayina), sana cok yakistiriyorum bu tarzlari. Ama yuzugun de cok guzelmisss.

    YanıtlaSil
  15. I like the lace addition in that skirt!

    www.beauthingsforme.blogspot.com

    YanıtlaSil

Yorumlarınız benim için gerçekten çok değerli ve bu yüzden elimden geldiğince cevaplamaya ve bloglarınızı ziyaret etmeye çalışacağım.

Reklam amaçlı link verilen yorumlar YAYINLANMAYACAKTIR!

Şimdiden çoooook teşekkürler:)))

Thank you very much for passing by. I'll get back to you Asap:)))

Hype me on Lookbook!