4 Şubat 2015 Çarşamba

Bebe Mavi Kazak ve DIY Etek | Baby Blue Sweater and DIY Lace Skirt


 Bugün evde hem şıklık hem de rahatlık modundayım. Rahat, salaş kazakların altına opak çorap ve kazak altı bu dantelli etekli kombinler favorim. Etek DIY, tam detaylarını bu fotolarda gösteremedim maalesef. Kendi kendime çekim yapabilmek konusunda henuz çok ustalaşamadım:)  O yüzden eteği yakın bir zamanda yapım aşamalarıyla ve farklı bir kombinle tekrar yayınlayacağım. 




Dışarda yağmurlu bir günde bu kazakla yaptığımız çekimleri de eklemeden edemeyeceğim sanırım. Bu aralar hava hep kapalı ve yağmurlu ben de istediğim kalitede olması için öncelikli olarak ev çekimlerini ekledim.

Kazak / Sweater: Trendyfine
Etek / Skirt: DIY | Ben yaptım 
Kolye  ve Bileklik / Necklace and Bracelet : DIY | Ben yaptım
Bot / Booties: Bershka

19 yorum:

  1. Kuzu neden ev modundasın,çalışmayı bıraktın mı, ara mı verdin?
    bu arada mavi sana çok yakışıyor <3

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. cnm çok teşekkürler:P evlenip şehir değişikliği yaptım ben bundan dolayı biraz ara verdim ama postumda şık ve rahat bir ev halimi göstermek istediğim için ev hali dedim:)))

      Sil
  2. Aaay o kazağın rengi ve modeli nasıl güzelmiş! Çok beğendim canım. :)

    YanıtlaSil
  3. Canım harika bir kombin olmuş yine. Kazağın o güzel rengine hayran kaldım ve ev konseptini çok sevdim :) öpüyorum canım

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. cnm benim çok teşekkür ederim:))))

      Sil
  4. Kazağın rengine modeline bayıldımm :) Çok yakışmış :)

    YanıtlaSil
  5. bebek mavisi sana ne kadar çok yakışmışşş <3 harika görünüyorsun tatlım

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkür ederim cnm bebe maviyi çoook seviyorum :)))

      Sil
  6. Rengi gibi modeli de çok güzel ve rahat görünüyor :)

    YanıtlaSil
  7. O kadar güzel görünüyorsunki Meliscim , renk uyumunda harika şeker gibisin yaaa :))))
    Eteğin detaylı yapılışını sabırsızlıkla bekliyorum canım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim Tülaycım:))))) bu karanlık havalarda güzelce çekemedim eteği, çekimleri bazen kendim yapmak zorunda olunca istediğim gibi olmayabiliyor:P

      Sil
  8. Her zamanki gibi çok güzelsin canım. Eteğin detaylarını çok merak ettim:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkür ederim cnm benim en kısa zamanda gelecek detayli çekim:))))

      Sil
  9. Tatlım cok guzel olmus ellerıne saglık ayrıc kendı kendıne cekımlerınde cok basarılı :)))

    www.kuzununannesi.com

    YanıtlaSil
  10. mavinin bu tonuna bayılıyorum, hele böyle salaş kazakları şık eteklerle kombinlemek pek keyifli :)

    YanıtlaSil
  11. Wonderful sweater and hair style!

    http://beautyfollower.blogspot.gr

    YanıtlaSil

Yorumlarınız benim için gerçekten çok değerli ve bu yüzden elimden geldiğince cevaplamaya ve bloglarınızı ziyaret etmeye çalışacağım.

Reklam amaçlı link verilen yorumlar YAYINLANMAYACAKTIR!

Şimdiden çoooook teşekkürler:)))

Thank you very much for passing by. I'll get back to you Asap:)))

Hype me on Lookbook!