27 Şubat 2015 Cuma

Bahar Trendleri: Salaş Trençkotlar | Trend: Loose Trench Coats

  Bahar için biraz daha bekleyeceğiz belki ama artık yavaş yavaş kış kumaşlarından ve modellerinden çıkmak istediğim için bahar trenlerine bakmaya başlamanın iyi olacağını düşündüm. 

  Yakında treçkotlarımızı dolaplarımızdan çıkarmaya başlayacağız ama birkaç parça yeni bir şey almayı düşünüyorsak bu hafif salaş trençkotlar iyi fikir olabilir. Ben bu aralar bu modelleri çok beğeniyorum. Gömleğimsi bir havaları var; kemerle kullanımları da çok hoş duruyor.







11 yorum:

  1. Ben de bu aralar trençkotumu mu yenilesem yoksa militer tarzda ince bişey mi alsam diye dönüp duruyorum :s Yukarıdaki haki renkli olan güzelmiş bak ;))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. haki olanda benim de gözüm yok değil:)))

      Sil
  2. bu sıteden nasıl sıparıs verılıyor yanı guvenılır mı gumruk vergısı vs oluyor mu

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sipariş aşamasında site sizi aşama aşama yönlendiriyor. Bu tarz siteler arasında güvenilir iyi bir site. Ben yurtdışı alışverişlerimde hatta bazen Türkiye içinde de Paypall kullanıyorum. Size de onu tavsiye ederim. 75euro altı alışverişlerde gümrük verigisi alınmıyordu en son.

      Sil
  3. Yaa keşke mint yeşili benim olsaa ^_^

    YanıtlaSil
  4. İlk resimdekilere bayıldım, tam baharlık renkleri ♥

    YanıtlaSil
  5. Ben de böyle bi trençkot alsam baya bi kurtarıcı olur diye geçiriyordum aklımdan. Bu arada Ben en cok mavi trenckotu begendim ama linki acilmiyor.. Trendlerden haberdar olmaya devam ediciim seninle Melis'çim zira şu aralar modadan bi haberim :)

    YanıtlaSil
  6. Çok güzel örnekler var harika, bayıldım hepsine...:)

    YanıtlaSil
  7. Harika seçimler ! Rahat salaş modeller ve yumuşak renkler, özellikle ilk ikisi...
    Sevgilerimle

    YanıtlaSil
  8. secımler nefıs tatlım

    www.kuzununannesi.com

    YanıtlaSil
  9. Wow beautiful trench coats!

    http://beautyfollower.blogspot.gr

    YanıtlaSil

Yorumlarınız benim için gerçekten çok değerli ve bu yüzden elimden geldiğince cevaplamaya ve bloglarınızı ziyaret etmeye çalışacağım.

Reklam amaçlı link verilen yorumlar YAYINLANMAYACAKTIR!

Şimdiden çoooook teşekkürler:)))

Thank you very much for passing by. I'll get back to you Asap:)))

Hype me on Lookbook!