12 Ocak 2015 Pazartesi

Kırmızı Ekose Kaban | Red Tartan Coat


 Hiç bir zaman çok kırmızı insanı olmasam da  kırmızıyı ekosede çok seviyorum. Geçen senden beri de bir ekose kaban istiyordumç Böyle rahat oversized bir model buldum ve dokusunu yumuşaklıgını sıcacık oluşunu çok sevdim. Bu sefer oldukça rahatım siyahlı ve kırmızılıyım; tam bir ''Es Es'' li oldum:) Ama farklı renklerle de denenebilir.

 I'm not a big of red but love wearing red tartan. From last year I wanna get a nice tartan coat. So finally I found it here! It's so comfy and has a nice texture. I combined it with red and black but it will also get well with blue, yellow. 




Kaban / CoatBuradan - get it here
Tayt / Leggings: Export 
Sweatshirt: Primark
Gömlek / ShirtTwist
Çanta / BagMudo
Eldiven / GlovesMudo
Bere / BeaniesLCW
Gözlük / Sunnies: Ray Ban
Bot / Booties: Hotiç

25 yorum:

  1. Bende yıllar önce ADL'tan böyle ekoseli kırmızı kaşe bir kaban almıştım. Hala severek kullanıyorum. Sende güle güle kullan canım. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkür ederim cnm:)) kesinlikle yılllarca kullanılacak şeyler ekose kaşeler,ben de öyle kullanmayı umuyorum ne kadar trend olsa da aslında çok zamanı olmayan parçalardan

      Sil
  2. Şahane görünüyorsun :) bBu sene ekoseye takmış durumdayım sanada çok yakışmış :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkür ederim:))) ben de çok seviyorum ekoseli her parçayı biriktiriyorum adeta...

      Sil
  3. Asla modası geçmeyecek parçalardan gerçekten güzel günlerde giymen dileğiyle ^_^

    YanıtlaSil
  4. Kırmzılımmm
    çok yakışmış

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkür ederim tatlışım:))))))

      Sil
  5. Çok güzel olmuş canım bayıldım, çok ama çok yakışıyor ekose sana, bu arada eldivenleri hazırla zira şehrimizde kar şu dakika itiberen yineden başladı, hem böyle kırmızlı siyahlı gel bekleriz;))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkür ederim cnm:)))) bol bol kazak eldiven getiriyorum :P

      Sil
  6. Çok hoş olmuş. Aklıma söktün bak şimdi. Birde kırmızı ekose kaban mı dikmeli:??:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkür ederim:)))) Dikmeli bence kesinlikle eminim harika bişeyler yaparsın!

      Sil
  7. kabanına bayıldım canım ben de ekosede kırmızıya bayılırım <3

    YanıtlaSil
  8. Canım yine ışıl ışılsın fotoğraflara ve kombine tek kelimeyle bayıldım .
    Ne kadar güzel seçmişsin tüm renkleri modelleri, bende en çok ekose de kırmızı siyah uyumunu seviyorum belkide es es 'li oluşumuzdandır :) çok öpüyorum canım

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ayyyyy cnm benim çok teşekkür ederim:)))) Es es özlemimi renklerle gidermeye çalışıyorum sanki:P öpüyorum!

      Sil
  9. harika görünüyorsun canım, kabanı bende çok severek aldım, bir iki güne bende kombinlerim :) bu arada bere sana ne kadar yakışmış, bayıldım <3 <3 <3

    YanıtlaSil
  10. kırmızı ekose en sevdiğimm sana da çok yakışmış canım harika görünüyosun :)

    YanıtlaSil
  11. Kombinin çok rahat ve şık görünüyor , en sevdiğim parça süveterin ve eldivenin
    Zevkli arkadaşım benim :))

    YanıtlaSil
  12. Kırmızı ekose gömlekleri çok severim, çok beğendim :)

    YanıtlaSil
  13. Çok yakışmış ekoseli kıyafetlere bu sene ayrı bir sempatim var harikasın yine :)

    YanıtlaSil
  14. Melis'çiğim, es-es renkleri ile zaten bütün puanları topladın :)) Yine çok şık bir kombin oluşturmuşsun. Süper görünüyorsun !
    Sevgilerimle

    YanıtlaSil
  15. Siyah-kırmızı sevilmez mi? Es es es ki ki ki diye tezahürat bile yaparım:) Ne kadar güzel kombinlemişsin her parçayı, bayıldımmmm:)

    YanıtlaSil

Yorumlarınız benim için gerçekten çok değerli ve bu yüzden elimden geldiğince cevaplamaya ve bloglarınızı ziyaret etmeye çalışacağım.

Reklam amaçlı link verilen yorumlar YAYINLANMAYACAKTIR!

Şimdiden çoooook teşekkürler:)))

Thank you very much for passing by. I'll get back to you Asap:)))

Hype me on Lookbook!