9 Ocak 2015 Cuma

DIY Kendin Yap: Ayaklı Şeker Kavanozu Yapımı | DIY Candy Jar Pedestals


 Aylar olmuş bir DIY projesi yapmayalı. Aslında çok da özlemişim yapmayı. Dekorasyon DIY anlamında da yeni bir evin heyecanıyla daha üretken olabileceğim dönemdeyim aslında. 

  Bu ayaklı şeker kavanozu fikri de ilginç bir şekilde ortaya çıktı. Ayaklı sunum tabağım kırılmıştı ayağından ayrılmıştı. Ben de sağlam kalan ayağını sakladım. Sonra tesedüf eseri Pinterest'te bir kavanoz DIY gördüm ve sakladığım ayak parçası için harika olabilecek bir DIY keşfedip kendime uyarladım.


Malzemeler:
Cam kavanoz
Akrilik Boya 
( Ben bu petrol/ mavi tonu seçtim. Bana retro geliyor hep bu renk çok beğeniyorum aksesuarlarda)
Matlaştırıcı cila
Fırça
Cam/ porselen yapıştırmaya ıygun bir yapıştırıcı


  Akrilik boyayı ilk kez kullanıyorum. Pek de bir deneyimim yok bu konuda. Cilayla birlikte mat ve düzgün bir etki bırakıyor bu özelliğini sevdim. 

  Boyama işlemi bittikten sonra kavanozla ayağı yapıştırdım. Şu an için bu yapıştırıcı oldukça etkili gibi. Tabi kavanoz sürekli sabit bir yerde duruyor ama içindeki drajeler aktif olarak yeniyor:)

 İlham kaynağım ise yapımını Pinterest'te gördüğüm bu site ve English Home'un ferforjeli kavanozları. Keşfettiğim sitede Mason Jar kavanozlarla yapmışlar. Ama ben bu cam kapaklı kavanozu daha pratik buldum. Çünkü bu iki parçayı yapıştrmak zaten oldukça zor ve çevirerek açılan bir kapak çok kullanışlı olmayabilir.



 Çok eğlenceli bulduğum bir DIY | Kendin yap ve hatta geri dönüşüm projesi oldu. Benzer parçalar bulduğumda birkaç tane daha yapmayı düşünüyorum.




Beni sosyal medyadan da takip edebilirsiniz

Follow me on


21 yorum:

  1. Canım yaa bu nasıl güzel bir değerlendirme olmuş hayran kalmamak mümkün değil. Öyle güzel bir renk seçmişsin ki şekerlerle birlikte resmen yenir bu kavanoz :)) Ben bu tür çalışmalarının devamını bekliyorum takıların gibi bunlarda çok zevkli çünkü. Eline sağlık canım.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. cnmmmmmmm çok teşekkür ederim:))) bu tonları çok seviyorum aksesuarlara vintage bir hava katıyor farklı birşeyler olsun istedim ben de:)))) Şekerleri öylece muhafaza edebilmek zor oldu biraz artık yayın yapıldıgına göre yenebilirler sanırım:P

      Sil
  2. Nasıl güzel bir proje olmuş canım bayıldım. Harika bir çalışma olmuş. Seçtiğin kobalt mavi nasıl yakışmış objeye eline sağlık canım. Benim için de esin kaynağı oldu;) çok sevdim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. cnmmmmmmm çok teşekkür ederimmmm çooook mutluuuuu oldum beğenmene:))))))) ilham kaynağı olmak hele çooook sevindirdi beni bu aralar kendi ilhamı düşük biri olsam da:P

      Sil
  3. Gayet güzel olmuş elinize sağlık iyi günlerde güle güle kullanın. Fotoğraftaki kurabiyeler de çörekotlu sanırım.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim. Evet kurabiyeler çörekotlu :)

      Sil
  4. Ayy bayıldım ya hele ki mavi ile buluşunca hemen acaba ben nasıl yapabilirim diye düşünmeye başladım eline sağlık...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Cok teşekkür ederim. Maviyi çok sevdigim için her diy projesinde kullanabilirim:)

      Sil
  5. Bayıldım ne güzel bir mavi o öyle. Mat durmasıda güzelliğini artırıyor bence. Ellerine sağılk Meliscim çok çok güzel olmuş :)

    YanıtlaSil
  6. Süper olmuş, bayıldım ! Hem değerlendirme, hem yepyeni bir sunum objesi olmuş. Renk seçimin de çok isabetli, içindeki şekerlemelerle hem uyumlu hem de onları çok albenili gösteriyor. Ellerine sağlık canım. Sen yeni evine daha neler neler yaparsın artık.
    Sevgilerimle, özledim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkür ederim Nowa Hanım:)) Ben de çok zöledim sizleri en kısa zamanda görüşmek üzere!
      sevgiler

      Sil
  7. İnstagramda da görüp çok çok beğenmiştim. Özellikle renk harika olmuş^.^

    YanıtlaSil
  8. Çok çok güzel olmuş bayıldım ben bu fikre :)

    YanıtlaSil
  9. Bayıldım harika olmuş, hele rengi! Ellerine sağlık canım ^^

    YanıtlaSil
  10. O rengarenk çikolataları yerim ben:) Çok güzel bir çalışma olmuş canım. Arkadaki dekorasyon detayları da harika görünüyor. Senden ilham almalıyım bu konuda:)

    YanıtlaSil

Yorumlarınız benim için gerçekten çok değerli ve bu yüzden elimden geldiğince cevaplamaya ve bloglarınızı ziyaret etmeye çalışacağım.

Reklam amaçlı link verilen yorumlar YAYINLANMAYACAKTIR!

Şimdiden çoooook teşekkürler:)))

Thank you very much for passing by. I'll get back to you Asap:)))

Hype me on Lookbook!