28 Ocak 2015 Çarşamba

Eskişehirli Bloggerlar 2015'e Merhaba Buluşması


Geçtiğimiz haftalarda Eskişehirli bloggerlar olarak 2015'e merhaba buluşması yaptık. Çok keyifli sohbetler eşliğinde çok güzel bir gün geçirdik.


Çerçeve ve pankartlar; 
IG ;  @kairoseventdesign

           Bu çok lezzetli pasta için Eskişehir Pasta Mamül Gürdal Abacıya çok teşekkürler. 
                         IG:Eskisehirpastamamul


Dermodolin ürünleri içerik olarak oldukça ilgimi çekti. Deneyip sonuçlarını yorumlamak istediğim ürünlerden 


,
 Harmolance firması sahibesi Didem Hanım buluşmamıza Skype'la  bağlanarak bize çok değerli bilgiler verdi.  Ayak kremlerini denemek için sabırsızlanıyorum.
            
http://www.harmolance.com/                

Moshosgarden ürünleri birçok bloggerda görüp de doğal içeriğiyle en çok merak ettiğim ve deneyimlemek istediğim markalardandı. Mutlaka deneyip yorumlamak istiyorum.




                                            IG ;@ splatturkiye



 Bir kahvekolik olarak cafe breno deneyimlerimi Instagram hesabımda kesinlikle görebileceksiniz.



Kokulu taş IG: @Nur_bayt
Facebook: Özlem kokulu taş sabun
Bardak altlıkları IG: @Husnadan 
VitacremeB12 krem Testerları:  http://vitacremeb12.net



                      http://www.elvan.com.tr/tr


,            
        http://www.newobsessions.com/      
                     
-------------
 Emeği geçen tüm arkadaşlarımıza ve buluşmamıza sponsor olan tüm firmalara çok teşekkürler.


14 yorum:

  1. Ne güzel olmuş canım keşke benimde haberim olsaydı :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Cnm ben bu sefer şehir dışından katıldığım için organizasyona ve davetlilere pek bir katkım olmadı. Birdahakine hbrleşmek dileğiyle

      Sil
  2. Uzaklardan gelip bize katıldığında için bizde mutlu olduk.Nice böğle güzel organizasyonlarda görüşmek üzere sevgiyle kalın

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkür ederim Nevin Hanım ben de sizleri gördüğüm için çok mutlu oldum. Memleketimi de çok özlemiştim zaten:))) tekrar görüşmek dileğiyle sevgiler

      Sil
  3. Ne iyi oldu bu buluşma, sayesinde görüşmüş olduk ;) tekrar görüşmek dileğiyle canım.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ayy evet cnm ne güzel oldu görüştük çok özlmeiştim sizleri:)))) umarım bahara doğru gelicem tekrar:P

      Sil
  4. Siz eskişehirli bloggerlar harikasınz:D Süper bir etkinlik olmuş. Çok da eğlenceli görünüyor bu tür buluşmalar. Tekirdağ'da bloggerlar çoğalmalı mı dersin kuşum;) Belki bizim de olur:D xxx

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkür ederim Suzy'cim:))) Memleketimin herşeyi harikadır:P burada da biraz aktif mi olsak sanki, işallah biz de yaparız organizasyonlar bizim de olsun tabi olmadı ikimiz buluşalım biranonce:))))

      Sil
  5. Canım güle güle kullan hepsini , anlaşılan Es Es ziyaretin çok güzel geçmiş , Sevgiler :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkür ederim cnm çok güzel geçti Es es ziyareti dolu dolu :))))) sevgiler

      Sil
  6. Tekrar bir araya geldiğimize ve bu güzel buluşmayı gerçekleştirdiğimize çok mutlu oldum :)) bu arada tablonu da çok beğendim ;) Vosvos <3 öpüyorum çok çok :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ben de çok mutlu oldum cnm:))) tablomu ben de çoook sevdim, ama vosvos değil eski bir araba aslında şu Küba'daki eski amerikan arabalarına benziyor hayranıyım onların:P öpüyorum ben de tatlış!

      Sil
  7. Çok güzel bir gün geçirdim meliscim.ayrıca yazınıda çok beğendim ,.yanakların dan çok öpüyorum :-* bu güzel buluşmada emeği geçen herkese teşekkürler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. cnmmm benimmm çok güzeldi sizleri görmekk çok mutlu oldum:)))) Ben de seni çok çok öpüyorum en kısa zamanda görüşmek üzere:P

      Sil

Yorumlarınız benim için gerçekten çok değerli ve bu yüzden elimden geldiğince cevaplamaya ve bloglarınızı ziyaret etmeye çalışacağım.

Reklam amaçlı link verilen yorumlar YAYINLANMAYACAKTIR!

Şimdiden çoooook teşekkürler:)))

Thank you very much for passing by. I'll get back to you Asap:)))

Hype me on Lookbook!