24 Aralık 2014 Çarşamba

Etnik Desenli Püsküllü Hırka | Tribal Tassel Cardigan



 Tribal desenler geçtiğimiz yaz çok popülerdi ama yaz bitti diye bu güzel desenden vazgeçmek yok. Özellikle salaş parçalarda çok sevdiğim bu deseni böyle püsküllü bir hırkada görünce çok severek aldım ve çok severek giyiyorum. Öyle ki üzerimde bir battaniye taşıyor gibiyim sıcacık, sıkı dokulu, rahat... Daha çok kez giyeceğimden eminim bu pançomsu hırkayı...

  This winter tribal prints and tassels still popular as the last summer. I love wearing them, they remind me the hot summer days, and my my kimıono because of the tassels. But this is very very warm and comfy! Looking like a stylish blanket. You can get this tribal tassel cardigan  here .






Hırka / Cardigan: Buradan - Get it here
Elbise / Dress: Oxxo (eski /old)
Çanta / Bag: Nine West
Çizme / Boots: Mudo
                                                       
                                                     SHOP THE LOOK

14 yorum:

  1. hırka ya bayıldım zaten püskül hastasıyım sana da çok yakışmış tatlım güle güle kullan:)

    YanıtlaSil
  2. Çok güzelmiş bayıldım! Uzun zamandır gördüğüm renk ve desen boyutu açısından hayran kaldığım en güzel örnek diyebilirim! Hırka deseniyle, renkleriyle desen boyutuyla, kesimiyle harika bir örnek gerçekten, çok yakışmış Melis'ciğim;)!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. cnm benim çok teşekkür ederim çok mutlu oldum beğenmene:)))))))

      Sil
  3. canım hırkanın renkleri sana çok yakışmış, harika görünüyorsun <3 <3 <3

    YanıtlaSil
  4. Seni ilk defa bu tarz bir parçayla görüyorum , şaşırdım ama çokda yakıştırdım :)
    Pantolanlada çok şık duracak bir model , eminim yaparsın öylede bir kombin , öpüyorum canım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet cnm aslında bu tarz bir parça benim için ilk sayılır gibi buna en yakın kimono ve salaş hırka giymiştim. Ama o kadar rahat ve sıcacık ki:)))) Pantolon ve taytla da güzel durabilir mutlaka öyle de denerim. Bu sefer biraz farklılaştırmak istedim deriyle kullanarak:))) öpüyorum...

      Sil
  5. Panco manyagi olarak baaayildimm bu kombine! Sana da cok yakismis. :)

    YanıtlaSil
  6. O nasıl güzel bir hırkadır öyle yaa! Desenleri ve renkleri çok güzelmiş.
    Sanada çok yakışmış, güle güle kullan Melis'cim. :)

    YanıtlaSil
  7. Bayıldım hirkanin modeli ve rengini ayrı bir sevdim sana da çok yakışmış. :)

    YanıtlaSil
  8. Renkler, desen, püsküller nefis görünüyor. Bir de sıcak tutuyormuş - harika ! Güle güle giy Melis'çiğim, sana da çok yakışmış.
    Sevgilerimle

    YanıtlaSil
  9. Çok şeker olmuşsun canım. :*

    YanıtlaSil

Yorumlarınız benim için gerçekten çok değerli ve bu yüzden elimden geldiğince cevaplamaya ve bloglarınızı ziyaret etmeye çalışacağım.

Reklam amaçlı link verilen yorumlar YAYINLANMAYACAKTIR!

Şimdiden çoooook teşekkürler:)))

Thank you very much for passing by. I'll get back to you Asap:)))

Hype me on Lookbook!