29 Aralık 2014 Pazartesi

Eeose Sericin Bio Seti ve Saf İpek Kozaları Peelingi


 Uzun zaman olmuş deneyip de sevdiğim değişik kozmetik/ cilt bakım ürünlerini paylaşmayalı. Aslında nişan, düğün sürecinden beri bir sürü farklı ve güzel ürün denedim. Çok sevdiğim hala da severek kullandığım ürünler oldu.  Zaten kendimce memnun kaldığım ürünleri paylaşıyorum sadece. 

  Eeose sericin bio  setinde; yüz temizleme jeli, %100 saf ipek kozaları ve  2 tane tester nemlendirici jeller var. 




    Kesinlikle setin en en güzel ürünü ipek kozaları. Gerçekten muhtşemler. 40-50 santigrad derece suyun içine atarak biraz yumuşamasını bekleyip kozayla cildinize peeling yapıyorsunuz. 

  Şu ana kadar uyguladığım en güzel peeling olduğunu söyleyebilirim. Yumuşacık bir şekilde temizliyor ve geride nemli pürüzsüz, duru aydınlık bir cilt bırakıyor. Hatta uyguladıktan hemen sonra değişikliği başkaları da farketti. Cildime renk katta bir de sanki. 

  Koza 2-3 kullanım için uygun. Ben 3 kere gayet rahat bir şekilde kullanabildim. Cildim çok hassas olmasına rağmen hiç tahriş etmedi.



  Bu arada kozayı yumuşattığınız suyu kesinlikle atmayıp cildinize sürüyorsunuz ve kurulamıyorsunuz.  Bu su da cildinize nemlendirici etki yapıyor.

  Eeose Sericin Bio yüz temizleme jeli de yine yumuşak temizleyen bir ürün. Benim cildim biraz hassas ve kış aylarında oldukça kuruyor. Bu jel çok fazla kurutmadı sayılır. 

  Genel olarak çok memnun kaldım. Hatta ipek kozalarına hayran oldum. Bitince almayı düşündüğüm bir ürün oldu kendisi. Ürünleri denemem için bana gönderen Eeose'ye çok teşekkür ederim.

4 yorum:

  1. Ay bunları reklamlarda görmüş ve çok merak etmiştim canım :) çok iyi olmuş fikirlerini yazman gerçekten enteresan bir ürün :)

    YanıtlaSil
  2. aaaaaaaaa ben bunu biliyorum , en yakın arkadaşlarımdan biri sürekli bunları övüyor , hatta sana bi tane getireyim dedi , sende iyi anlatınca söyliyeyimde getirsin o zaman , denemek şart oldu canım :)
    Barbie Melisim benim , dilerim 2015 'te en az 2014'ün kadar güzel izler bırakır yaşamında. Bellimi olur belki eşinin iş adresi değişir kavuşursun güzel Eskişehir'e . Dilerim musmutlu bir yılın olur , Sevgiler canım :)

    YanıtlaSil
  3. Çok güzel bir ürüne benziyor gerçekten çok merak ettim, sevgili Tülay'a katılıyorum denemek gerek gerçekten şu sıralar cildimin gerçekten bu tarz bir şeye ihtiyacı var, hava değişiminden çok çabuk etkilenen cildim için denemek iyi olacak. Sevgiler canım;).

    YanıtlaSil
  4. Bu setten bana da geldi ama emin olmadığım için denememiştim. İlk peeling zamanında denemeliyim:)

    YanıtlaSil

Yorumlarınız benim için gerçekten çok değerli ve bu yüzden elimden geldiğince cevaplamaya ve bloglarınızı ziyaret etmeye çalışacağım.

Reklam amaçlı link verilen yorumlar YAYINLANMAYACAKTIR!

Şimdiden çoooook teşekkürler:)))

Thank you very much for passing by. I'll get back to you Asap:)))

Hype me on Lookbook!